Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
By m@teusz25 -  03 kwie 2014, 21:24
 -------
#126641
witam, czy mozliwe jest zeby auto z konca 2003r mialo fabrycznie szyby z 2003 i 2004r? jedne dzwi i klapa jest 2004 reszta 2003. dodam ze auto jest raczej bezwypadkowe, troche znam sie na tym i potrafie to rozpoznac. na kazdym plasticzku, gumie itp tez jest wybity rok i tez tak samo na jednych elementach jest 2003 na innych 2004 wiec z szybami tez tak moze byc?
Awatar użytkownika
By leva. -  03 kwie 2014, 22:42
 spoza Polski
#126661
jurgeen pisze:szyby starsze niż auto może mieć, no ale nie nowsze :tooth:
Nu to fakt!
Myślę auto było uszkodzone.
Awatar użytkownika
By soil -  03 kwie 2014, 22:48
 śląskie
#126664
A kiedy produkują elementy dla nowych roczników?

Wg mnie końcem roku, wiec może istnieć szansa, ze może to byc model z przełomu roku..
By mich_10 -  03 kwie 2014, 23:07
 mazowieckie
#126671
Dziwne u mnie w pasku jest jedna szyba z roku 11 a inne wszystkie z 12 a samochód wyprodukowany w 2012 roku
Awatar użytkownika
By leva. -  03 kwie 2014, 23:07
 spoza Polski
#126672
typu większość detali zrobiła w końcu 2003 roku, reszta parę detali na początku 2004 i wypuściły auto rokiem 2003?
to Masz na uwadze?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 kwie 2014, 23:29
 pomorskie
#126675
soil pisze: wiec może istnieć szansa, ze może to byc model z przełomu roku..
nie może, części nie są produkowane "modelowo" jak całe auto np. rocznik 2006 a model 2007 /po VIN/, żadna część w aucie z 2003 roku bez względu na miesiąc produkcji nie będzie miała roku produkcji 2004, na częściach w tzw. rozetkach są wybijane faktyczne daty wyprodukowania części a nie ich rok modelowy, analogicznie jest z szybami choć tu nie ma "rozetek", w odwrotną stronę zdarza się - np. moje A3 po VIN jest model 2007, w papierach data produkcji 2007, wszystkie szyby oznaczone na 2006, po zdekodowaniu VIN data produkcji 28 grudzień 2006 :D

mich_10 pisze:Dziwne u mnie w pasku jest jedna szyba z roku 11 a inne wszystkie z 12 a samochód wyprodukowany w 2012 roku
podobno producent dopuszcza taką sytuację
Awatar użytkownika
By soil -  04 kwie 2014, 0:03
 śląskie
#126679
A co jeżeli dana partia części się skończy, bo ktoś, źle ocenił, że sprzedaż w danym roczniku będzie większa niż zakładano i z racji braku części z danego rocznika korzystają z 'nowych' rocznikowo?

To tylko pytanie, bo nie twierdzę, że tak jest. Ale myślę, że jest to do rozważenia :D
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  04 kwie 2014, 0:05
 pomorskie
#126680
soil pisze:A co jeżeli dana partia części się skończy, bo ktoś, źle ocenił, że sprzedaż w danym roczniku będzie większa niż zakładano i z racji braku części z danego rocznika korzystają z 'nowych' rocznikowo?
jak w 2003 roku mogą korzystać z części wyprodukowanych w 2004 roku skoro jeszcze ich nie wyprodukowali :D jeżeli popyt w 2003 roku jest większy niż zakładano to w 2004 zwiększają produkcję ale nie na częściach z 2005 roku :D

weźmy pod uwagę opony - czy spotkałeś się aby np. w 2014 roku czyli aktualnie, DOT opon był określony na 2015r? :D ico ma do tego zwiększenie popytu? :D
By antoś -  04 kwie 2014, 1:59
 łódzkie
#126686
Data wybita na części to nie jest "rok modelowy", a data produkcji danej części tak jak mamy na przykład datę produkcji pasztetu na opakowaniu.

Jeżeli auto zostało wyprodukowane w 2003 roku to fizycznie nie ma takiej możliwości aby w momencie opuszczenia fabryki miało rzeczy wyprodukowane w przyszłości.

Po prostu auto musiało mieć te części później wymienione.
By m@teusz25 -  04 kwie 2014, 9:33
 -------
#126703
trudno powiedziec. dodam male sprostowanie w dowodzie rejstracyjnym jest data produkcji 2004 na tych papierach belgijskich sa dwie daty ale nie wiem czego dotycza bo nie znam jezyka jedna jest 19.12.2003 a druga 04.02.2004