Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
Awatar użytkownika
By fredric -  27 lis 2006, 22:05
 mazowieckie
#163
u mnie jak mu ostro dawalem to czarno bylo normalnie wstyd
Awatar użytkownika
By Agravka -  28 lis 2006, 0:56
 -------
#164
fredric pisze:no tak agravka ale placisz wiecej ale jedziesz na przeglad normalnie bez obaw a powiedz kosztuje cie cos wgrywanie starego programu i od nowa.
przyznam sie bez bicia ze swojego czasu myslalem o modyfikacji ale serwis mnie wyleczyl i takim sposobem wybralem kulawe rozwiaznie i zakupilem sobie box od vtech i jest bylo fajnie do czasu. po 2 tyg zapalila mi sie kontrolka od katalizatora i wizyta w aso na szczescie na gwar. do dzis od 8 mies box lezy w szufladzie. moge wziasc na spota to ktos sobie przetestuje jak ma ochote. fakt czuc roznice i to bardzo lepiej sie kreci wiem ze najlepsze rozwiazanie to program pod konkretne auto wtedy jest wszystko ok nie kopci i zamiata.
jasne za ka¿dorazowe wgranie mapy siê p³aci, ale na szczê¶cie uda³o mi siê dogadaæ, mam za free. Niemniej jednak od nastêpnej wizyty zamierzam siê normalnie rozliczaæ, bo te¿ juz mi glupio w stosunku do cz³owieka, który mi to robi.

jak auto kopci to oznacza, ¿e by³o d³ubane :twisted:
By lisik -  28 lis 2006, 1:03
 -------
#165
>>1) Srodkowa konsola trzeszczy, jakby ktos w niej umiescil grzechotke, >>walcza , walcza i nie daja rady.


Gdy zdejmiesz gorny panel- tam od strony szyby deska rozdzielcza jest przykrecona do metalowej rury- to widac ze przylega do niej - napsikaj tam od serca na to laczenie na calej szerokosci wd40 lub plaka- plaka wiecej, wd40 na dluzej starczy- ja tak mialem i jest miod malina jesli chodzi o grzechotke, ale u mnie pozostalo trzeszczenie tego plastiku tej gornej oslony (tej z nawiewami- nawet jak palcen nacisne to trzeszczy niemilosiernie a nie jest to mile trzeszczenie niestety...


2) Na kzdym skrecie slysze albo sprezyny, odglosy braku smarowania...

Ja na kazdej nierownosci poprzecznej- jak zabuja autem skrzypi jak tapczan- ech i 30kkm na liczniku- co to ma byc - alfa romeo fuuuck...

3) Trzeszczy fotel kierowcy...

Ja mam kubelek i czuje pod plecami jak sie rusze jak przeskakuje cos w mechanizmie oparcia ledzwiowego :(

4) Tylna wycieraczka sie wlacza jak ma zly dzien.

Moze jak wsteczny wrzucasz? bo wtedy automatycznie sie zalacza


5) Szlag mnie trafia jak musze pamietac o postawieniu wycieraczek zima w pionie.

to da sie? Ja z przodu nie moge ich odchylic bo o maske zahaczaja :)



PSSSSSSSSSS- czy posty o ecu moglyby zostac przeniesione do nowego watku o chipach itd? bo w sumie nijak tu nie pasuja, balagan na nowym forum sie robi, a niektorzy mogliby skorzystac widzac osobny watek o zmianach map, a tutaj umknie ich uwadze...
Awatar użytkownika
By Bruce -  28 lis 2006, 16:42
 mazowieckie
#185
Wielkie dzieki za opis rozwiazania problemow.
Sprobujemy czy wreszcie przestanie grzechotac ... :evil:

Wycieraczka tylna wlacza sie samoczynnie, ale nie mialem na mysli sytuacji w ktorej ma wlaczone przednie wycieraczki i wlaczam wsteczny...
Czasem jak odpale autko widze jak sie wlacza sama z siebie na luzie...

Co do przednich wycieraczek :lol:
Trzeba postawic autko, wylaczyc silnik, po 5.sek opuscic wlacznik :lol: wycieraczek na dol.
Podnosza sie wtedy i zatrzymuja w pionie.
Nastepnego dnia mozna je smialo odsniezac i pozniej jak sie rusza autkiem, same sie chowaja w poziomie.
Ale bajer :lol:
Awatar użytkownika
By Miko³aj 11 -  28 lis 2006, 18:41
 -------
#187
Witam,
poniewa¿ kupi³em swoj± V w salonie - otrzyma³em Instrukcjê Obs³ugi w której jest napisane -
zacytujê dok³adnie zapisy Instrukcji.
Zeszyt 3.1 Golf - Obs³uga
Ustawienie zimowe - Po w³±czeniu na krótko i wy³±czeniu zap³onu i naci¶niêciu d¼wigni wycieraczek w dó³ wycieraczki przesuwaj± siê "ustawienie zimowe". Ramiona wycieraczek mo¿na z³o¿yæ ,¿eby nie przymarza³y.
Ramiona wycieraczek nale¿y ponownie po³o¿yæ na szybie przed rozpoczêciem jazdy. Ramiona wycieraczek przesun± siê ponownie po ruszeniu z miejsca w po³o¿enie wyj¶ciowe.

Zeszyt 3.2 Golf - Porady
Wymiana piór wycieraczek - Na chwilê w³±czyæ i wy³±czyæ zap³on.
W ci±gu 10 sekund po wy³±czeniu zap³onu przesun±c d¼wigniê wycieraczek w dó³, w po³o¿enie jednorazowego wycierania. Wycieraczki przyjm± po³o¿enie serwisowe. ............
Ramiona wycieraczek wracaj± w po³o¿enie spoczynkowe, kiedy w³±czony zostanie zap³on i po naci¶niêciu d¼wigni wycieraczek, albo kiedy samochód jedzie szybciej ni¿ 6 km/h.
Du¿o tego ale my¶lê, ¿e problem z podnoszeniem wycieraczek zosta³ definitywnie wyja¶niony.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Lanumisu -  29 lis 2006, 22:39
 -------
#203
Agravka pisze:
Lanumisu pisze:Tez mnie naciagali niektorzy na wymiane chipa, by podciagnac moc do 170 KM. Robia to u nas nawet autoryzowane stacje, ale auto nie moze byc starsze niz 2 lata. Znajomy z VW odradzil mi jednak tego, tlumaczac ile parametrow sie zmienia przy tej procedurze a to niestety niekorzystnie wpywa nie tylko na silnik ale i na inne czesci. Te 140 koni mi wystarcza, bo o 30 wiecej to i tak nie bedzie bolid formuly 1.
Ok, wiêc tak..taki przyrost mocy to jest naprawdê light dla silnika, gdy¿ jego wytrzyma³o¶æ mie¶ci siê w jakiej¶ tam skali od-do, 140 KM nie jest bynajmniej na skraju tego przedzia³u. Owszem gdy auto dostanie 25 kucy wiêcej szyciej bêdzie siê zu¿ywaæ, ale zamiast miliona kilometrów zrobisz nim 700 tysiêcy. Bêdziesz mia³ jeszcze to auto jak osi±gniesz taki przebieg? Tak¿e to tyle z mojej strony a propos podnoszenia parametrów, je¿eli mówisz ¿e 140 KM ci w pe³ni wystarcza to luzik.

PS. Chipa siê nie wymienia, chip to tylko zmiana warto¶ci w ECU. I tak, faktycznie auto wirusuj± równie¿ autoryzowane stacje, maj± podpisane umowy z Tunerami typu Masters Tuning itp., tak¿e w ASO p³acisz za tak± us³ugê wtedy dwa razy wiêcej.
U nas Serwis VW nie ma podpisanych zadnych umow z Tunerami. Cala sprawa podbicia mocy ogranicza sie do wymiany urzadzenia sterujacego, a w tym automatycznie siedzi inny chip. Sa to podzespoly wylacznie przystosowane do palety silnikow jakie wypuszcza VW. Inne tuningowanie zatraca gwarancje na auto.
Smiem watpic jednak czy dzisiejsze diesle wytrzymaja nawet te 700 tysiecy przebiegu.
Awatar użytkownika
By Agravka -  30 lis 2006, 12:16
 -------
#205
Lanumisu pisze:
Smiem watpic jednak czy dzisiejsze diesle wytrzymaja nawet te 700 tysiecy przebiegu.
Nooo w sumie racja
Awatar użytkownika
By Bruce -  03 gru 2006, 1:17
 mazowieckie
#295
Do symptomow bialej goraczki dodam, od wczoraj trzeszczy mu cos od strony pasazera :cry:
Albo boczki drzwi, albo niedokrecona cala deska :evil: :evil: :evil:
Awatar użytkownika
By Lanumisu -  03 gru 2006, 10:09
 -------
#296
Poczytaj moj post wyzej, tam opisalem gdzie nalezy zajrzec.
Awatar użytkownika
By Bruce -  03 gru 2006, 12:02
 mazowieckie
#300
Lanumisu pisze:Poczytaj moj post wyzej, tam opisalem gdzie nalezy zajrzec.
Czytalem, dzieki Tobie wiem, ze pewnie trzeszczy niedokrecona desk :wink:

Moze sie jakos uporam z tym .... :evil: :evil: :evil:
Awatar użytkownika
By Bruce -  24 sty 2007, 16:09
 mazowieckie
#1468
Chyba najwiecej dupereli siada u mnie w aucie.
Dzis wrocilem z Serwisu, zrobilem na gwarancji fotel kierowcy.
Musieli wymienic caly szkielet fotela, calosc trzeszczala :evil:
Przyokazji dowiedzialem sie, ze nie jestem pierwszy, komus przedemna naprawiali to samo w V'ce :evil:

Ciekaw jestem co mi dalej siadzie i oby na gwarancji :roll: :evil:
Awatar użytkownika
By maluszek -  24 sty 2007, 17:24
 mazowieckie
#1471
mnie na razie wymienili skrzyniê (ciek³a bestia), ko³o zamachowe (dwumasowe, sypnê³o siê, wymienili ca³y komplet), a teraz zapowiada siê wizyta na wymianê pó³osi, bo przy pe³nym skrêcie w lewo przegub po lewej stronie strzela jakby mia¿d¿y³ kamienie (na prostej jest ok, ale nie pojadê na hamowniê z niesprawnymi przegubami). wcze¶niej ju¿ mia³em podobne problemy, ale wtedy bardziej szura³o i zwali³em to na dyfer (bo ciek³o), a po wymianie skrzyni biegów po prostu zapomnia³em o tym i nie sprawdzi³em czy dzia³a.

Poza tym stuka mi gdzie¶ nad g³ow± (okolice lampki nad os³on± przeciws³oneczn±) i gdzie¶ w okolicy miêdzy kolumn± kierownicy i radiem (to jest zwi±zane z wentylacj±, bo zauwa¿y³em kiedy¶, ¿e przy w³±czaniu-wy³±czaniu wentylatora czasami te¿ tak stuka). Na koniec pad³ mi modu³ komunikacji w radiu. Samo radio dzia³a, ale nie wiem czy nie wywala jakich¶ b³êdów. Mo¿e to wtyczka wypad³a i stuka o wentylacjê? cholera wie, muszê tam kiedy¶ zajrzeæ, na razie nie chcia³o mi siê pruæ centralnej konsoli.
By lisik -  24 sty 2007, 19:06
 -------
#1480
maluszek pisze:
Poza tym stuka mi gdzie¶ nad g³ow± (okolice lampki nad os³on± przeciws³oneczn±) i gdzie¶ w okolicy miêdzy kolumn± kierownicy i radiem (to jest zwi±zane z wentylacj±, bo zauwa¿y³em kiedy¶, ¿e przy w³±czaniu-wy³±czaniu wentylatora czasami te¿ tak stuka).
Masz climatronic jak mniemam :lol:
By lisik -  25 sty 2007, 10:15
 -------
#1498
maluszek pisze:
lisik pisze:Masz climatronic jak mniemam :lol:
Nie, Climatic. A co? Climatronic lubi stukaæ?
Jak cholera!