Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
By Maciek_Sdz -  27 mar 2008, 23:43
 -------
#8825
No , najlepiej popro¶ o pokazanie tego listu przewozowego , je¶li nie bêdzie mieæ nic na sumieniu , to poka¿e :roll:
Je¶li nie bêdzie chcia³ pokazaæ ,to gorzej , ale na pewno na Twoim miejscu uzbroi³bym siê w tester lakieru - to podstawa...
Awatar użytkownika
By cyprianmeister -  28 mar 2008, 0:03
 pomorskie
#8827
no dobra a jakie powinny byc roznice w grubosci lakieru czesci ponownie lakierowanych a tych fabrycznych ? z tego co wiem testery mierza w piko albo mikro metrach

btw , myslicie ze jest szansa w jakis sposob podejsc sprzedawce zeby powiedzial czy rzeczywiscie auto mialo przejscia a kierownik chce tuszowac ?


PS. Wlasnie rozmawialem z gosciem ktory robil dluzszy czas w salonie Forda jako blacharz lakiernik , co on mi naopowiadal to sie przerazilem... jesli cos jest uszkodzone w nowym aucie to klepia jak leci , sie nie pierdziela , okazuje sie ze nawet w ASO techniki garazowe sa , tzn np. jesli rozbieraja dwa auta takie same to potrafia czesci pomieszac czasem , ale akurat lakierowanie maja opanowane, tzn ponoc jak dajmy na to zdarty lakier bedzie gdzies w swiezynce to sciagaja maszynowo stare warstwy i klada taka technika ze tester lakieru tu nie pomoze
Awatar użytkownika
By tygrysek -  28 mar 2008, 7:07
 -------
#8829
cyprianmeister pisze:no dobra a jakie powinny byc roznice w grubosci lakieru czesci ponownie lakierowanych a tych fabrycznych ? z tego co wiem testery mierza w piko albo mikro metrach

btw , myslicie ze jest szansa w jakis sposob podejsc sprzedawce zeby powiedzial czy rzeczywiscie auto mialo przejscia a kierownik chce tuszowac ?


PS. Wlasnie rozmawialem z gosciem ktory robil dluzszy czas w salonie Forda jako blacharz lakiernik , co on mi naopowiadal to sie przerazilem... jesli cos jest uszkodzone w nowym aucie to klepia jak leci , sie nie pierdziela , okazuje sie ze nawet w ASO techniki garazowe sa , tzn np. jesli rozbieraja dwa auta takie same to potrafia czesci pomieszac czasem , ale akurat lakierowanie maja opanowane, tzn ponoc jak dajmy na to zdarty lakier bedzie gdzies w swiezynce to sciagaja maszynowo stare warstwy i klada taka technika ze tester lakieru tu nie pomoze
Róznice .... ¿adnych ró¿nic nie powinno byæ je¶li lakier jest oryginalnie przez roboty rozpylony w fabryce .... a w bajki ¿e jakikolwiek lakiernik polakierujê nawet maszynowo zdart± powierzchnie tak jak fabryka mo¿esz nie wierzyæ ... Wtedy w³asnie bedzie ró¿nica
By Szpandel -  28 mar 2008, 18:09
 -------
#8848
cyprianmeister pisze:no dobra a jakie powinny byc roznice w grubosci lakieru czesci ponownie lakierowanych a tych fabrycznych ? z tego co wiem testery mierza w piko albo mikro metrach

btw , myslicie ze jest szansa w jakis sposob podejsc sprzedawce zeby powiedzial czy rzeczywiscie auto mialo przejscia a kierownik chce tuszowac ?


PS. Wlasnie rozmawialem z gosciem ktory robil dluzszy czas w salonie Forda jako blacharz lakiernik , co on mi naopowiadal to sie przerazilem... jesli cos jest uszkodzone w nowym aucie to klepia jak leci , sie nie pierdziela , okazuje sie ze nawet w ASO techniki garazowe sa , tzn np. jesli rozbieraja dwa auta takie same to potrafia czesci pomieszac czasem , ale akurat lakierowanie maja opanowane, tzn ponoc jak dajmy na to zdarty lakier bedzie gdzies w swiezynce to sciagaja maszynowo stare warstwy i klada taka technika ze tester lakieru tu nie pomoze
Hehe, a gdyby dodac do tego, ze sprzedawca namawial Cie do zakupu TDI, jak to pisales w poprzednich swoich postach z innego tematu, to rzeczywiscie dziwnie to wyglada, haha ;)

Wed³ug mnie, je¿eli masz obawy, kup sobie nawet prosty tester grubosci lakieru.. ale mysle ze nie bedzie tak zle jak mowisz.
Awatar użytkownika
By cyprianmeister -  28 mar 2008, 18:14
 pomorskie
#8849
btw korzystaliscie moze z opcji posrednika przy rejestracji ? placi sie 430 zeta lacznie i ktos zarejestruje auto za nas , co o tym myslicie ?
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2008, 2:03 przez cyprianmeister, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By krz_p -  28 mar 2008, 19:11
 wielkopolskie
#8850
cyprianmeister pisze:korzystaliscie moze z opcji posrednika przy rejestracji ? placi sie 430 zeta lacznie i ktos zarejestruje auto za nas , co o tym myslicie ?
mi rejestrowa³ salon, wypisa³em im upowa¿nienie i nie by³o problemu
koszt 250z³(w tym wszystkie op³aty)
Awatar użytkownika
By cyprianmeister -  28 mar 2008, 19:27
 pomorskie
#8851
hmm 250 ? tak tanio ? a ile kosztuje teraz sama rejestracja w urzedzie ?
By MI4 -  28 mar 2008, 20:16
 -------
#8852
cyprianmeister pisze:hmm 250 ? tak tanio ? a ile kosztuje teraz sama rejestracja w urzedzie ?
tanio??? rejestracja to koszt ok. 170 z³ - a te 80 z³ to chyba by³ za fatyge
a jak s³ysze 430 z³ za rejestracje :shock:
Awatar użytkownika
By cyprianmeister -  28 mar 2008, 20:35
 pomorskie
#8854
nie no dam sobie spokoj , 430-170 = 260 zl za fatyge to kurde przesada ..
Awatar użytkownika
By tygrysek -  28 mar 2008, 20:51
 -------
#8855
cyprianmeister pisze:nie no dam sobie spokoj , 430-170 = 260 zl za fatyge to kurde przesada ..
To jakby co To za te 260 PLN sam bêdê Wam rejestrowa³ :) postojê w kolejkach itp :)
Awatar użytkownika
By krz_p -  28 mar 2008, 21:00
 wielkopolskie
#8857
MI4 pisze:
cyprianmeister pisze:hmm 250 ? tak tanio ? a ile kosztuje teraz sama rejestracja w urzedzie ?
tanio??? rejestracja to koszt ok. 170 z³ - a te 80 z³ to chyba by³ za fatyge
a jak s³ysze 430 z³ za rejestracje :shock:
17 z³ musisz zap³aciæ dodatkowo za upowa¿nienie, tak wiêc wziêli 63z³
maj±tek to nie jest
By MI4 -  28 mar 2008, 21:45
 -------
#8862
krz_p pisze:
MI4 pisze:
cyprianmeister pisze:hmm 250 ? tak tanio ? a ile kosztuje teraz sama rejestracja w urzedzie ?
tanio??? rejestracja to koszt ok. 170 z³ - a te 80 z³ to chyba by³ za fatyge
a jak s³ysze 430 z³ za rejestracje :shock:
17 z³ musisz zap³aciæ dodatkowo za upowa¿nienie, tak wiêc wziêli 63z³
maj±tek to nie jest


moze dla kogo¶ kto kompletnie nie ma czasu (a w zamian spêdzania tych kilku chwil na rejestracji zarobi o wiele wiecej niz te 80 z³) to mo¿e i nie jest maj±tek.
*****±c ponosisz koszt 80 z³ i raczej z mojego punktu widzenia nie interesuje mnie czy w tym jest upowa¿nienie czy nie i ile oni z tego bior± - p³ace dodatkowo 8 dych (to jest mój dodatkowy koszt) :wink: dlatego nie ogranicza³bym tej kwoty tylko do 63 z³ :)
Awatar użytkownika
By krz_p -  29 mar 2008, 8:00
 wielkopolskie
#8871
MI4 pisze:
krz_p pisze:
MI4 pisze: tanio??? rejestracja to koszt ok. 170 z³ - a te 80 z³ to chyba by³ za fatyge
a jak s³ysze 430 z³ za rejestracje :shock:
17 z³ musisz zap³aciæ dodatkowo za upowa¿nienie, tak wiêc wziêli 63z³
maj±tek to nie jest


moze dla kogo¶ kto kompletnie nie ma czasu (a w zamian spêdzania tych kilku chwil na rejestracji zarobi o wiele wiecej niz te 80 z³) to mo¿e i nie jest maj±tek.
*****±c ponosisz koszt 80 z³ i raczej z mojego punktu widzenia nie interesuje mnie czy w tym jest upowa¿nienie czy nie i ile oni z tego bior± - p³ace dodatkowo 8 dych (to jest mój dodatkowy koszt) :wink: dlatego nie ogranicza³bym tej kwoty tylko do 63 z³ :)
tylko. ¿e chyba nie wiesz ile trwa rejestracja
pojechanie do dealera po dokumenty to przynajmniej 1h
rejestracja to kolejne 2h itd
jak kupujesz auto za ok 70 tys, to oszczêdzanie 80 z³ i tracenie w³asnego czasu to jak dla mnie dziadowanie
Awatar użytkownika
By maluszek -  29 mar 2008, 18:03
 mazowieckie
#8875
Dla jednego 80z³ to godzina pracy, dla innego ca³a dniówka, a dla jeszcze innego byæ mo¿e ca³y tydzieñ.

My¶lê, ¿e dobrze bêdzie, je¶li wszyscy powstrzymamy siê od komentarzy ile co dla kogo jest warte i co jest dziadowaniem a co nie. Inaczej przestanie mieæ sens podawanie jakichkolwiek kwot na tym forum, a to nie o to chodzi.