Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
Awatar użytkownika
By cyprianmeister -  26 sie 2008, 21:39
 pomorskie
#11733
hehe :) tapicerka Surprise u mnie , mam na mysli cos w srodku bo to na pewno nie pianka .. Czyli wychodzi na to ze jest pewna gama problemow ktore jakas powiedzmy relatywnie duza grupa Golfow ma , jesli mialbym byc dokladny dodalbym jeszcze plastikowa.."wysepke" na suficie , tam gdzie jest oswietlenie z przodu auta , przy pewnym zakresie obrotow trzeszczala , stukalem pukalem , nie skrzypi albo ja juz nie slysze jej , ale z tym fotelem to pojade..
Awatar użytkownika
By npb -  26 sie 2008, 21:50
 -------
#11734
mój fotel nie skrzypi ale sypie sie z niego ta pianka, tzn za ka¿dym razem gdy odkurzam auto to pod fotelem kierowcy sa ma³e zó³te drobiny pianki, zaczynam to wszystko ju¿ olewaæ, pó³ka te¿ mi skrzypi na nierówno¶ciach drogowych, i cos jeszcze gdy ruszam na pierwszym biegu lub cofam, gdzie¶ w okolicach nadkola prawego ale to mo¿e byæ w³a¶nie plastikowe nadkole, nikt mi nie powie ¿e VW = jako¶æ, zbyt wiele tych mankamentów w zbyt wielu autach, rzeczy o których tu piszemy to s± ewidentnie wady fabryczne które powinny byæ nagminnie zg³aszane w ASO choæby patrzyli na was jak na idiotów
By martinez -  26 sie 2008, 22:42
 -------
#11736
a czy fotele to nie sa przypadkiem produkowane w Polsce - Groclin Grodzisk Wlkp??
Awatar użytkownika
By krz_p -  04 wrz 2008, 8:29
 wielkopolskie
#11904
no i po 12,5kkm s³uchaæ trzeszczenie z przedniego zawieszenia, a na ostro przeje¿d¿anych zakrêtach w pewnym momencie taki trzask, przy zje¿d¿aniu na maksymalnie skrêconych ko³ach z krawê¿nika o wysoko¶ci 2 cm te¿ siê pojawi³

zapewne tuleje metalowo-gumowe w przednim zawieszeniu :cry: , ale i tak jest postêp, w poprzednim moim golfiku podda³y siê po 8kkm i to przy je¼dzie na ko³ach 16', a teraz mam 18' (17' zim±)

zobaczymy co jutro w serwisie powiedz± :evil:
Awatar użytkownika
By npb -  04 wrz 2008, 11:47
 -------
#11906
ja tuleje (tzw silet blok) wymiania³em przy 110 tys km, wygl±dalo na to ¿e nie by³y wymieniane wczesniej przez poprzedniego w³a¶ciciela, przynajmniej wpisu z aso nie by³o, ale ³oskot by³ nie do zniesienia, koszt to 500 z³ z robot± i geometri±, poza ASO, wsadzone produkty FEBI Bilstein, jak dot±d przejechane 6 tys km i narazie cisza, ko³a 16"
By martinez -  04 wrz 2008, 12:41
 -------
#11908
bo powinny byc robione specjalne modele Poland Edition na nasze ujowe drogi
i to kazdej marki :(
By Maciej (bzik) -  04 wrz 2008, 13:24
 -------
#11909
S± robione Poland Edition tyle ¿e maj± ubo¿sze wyposa¿enie :) a nie lepsze zawieszenie itp itp, ale je¿eli chodzi o panel ¶rodkowy, jego spasowanie i materia³ to tragedia ju¿ w oplu vectrze z 96 roku by³o lepiej, chyba w vw za bardzo s³uchaj± ksiêgowych zamiast projektantów.
By Hulaj -  04 wrz 2008, 14:50
 mazowieckie
#11914
Tak czytam co piszecie i a¿ nie wierzê w³asnemu szczê¶ciu. mam gti z 2005 r po tej dacie sporo ju¿ by³o zmian a u mnie nic siê nie dzieje, ¿adnych ¶wierszczy, trzasków, awarii - nic. Wszystko chodzi a¿ mi³o, a autko ma ju¿ sporo nad³ubane.

A teraz wszyscy odpukuj± w niemalowane ¿eby dalej tak by³o :wink: .

k_rzp : dopiero 12 tys masz najechane ? :shock:
Awatar użytkownika
By krz_p -  04 wrz 2008, 14:54
 wielkopolskie
#11915
Hulaj pisze:k_rzp : dopiero 12 tys masz najechane ? :shock:
tak ju¿ mam 12kkm przejechane :D
Awatar użytkownika
By malydaras -  04 wrz 2008, 14:59
 mazowieckie
#11916
krz_p pisze:no i po 12,5kkm s³uchaæ trzeszczenie z przedniego zawieszenia, a na ostro przeje¿d¿anych zakrêtach w pewnym momencie taki trzask, przy zje¿d¿aniu na maksymalnie skrêconych ko³ach z krawê¿nika o wysoko¶ci 2 cm te¿ siê pojawi³:evil:
Obstawiam ³±czniki stabilizatora :idea:.
By martinez -  04 wrz 2008, 15:00
 -------
#11917
a ja mam 4tys. :D

u mnie nic nie poka no moze czasem okulary jak sa w schowku :D :D
Awatar użytkownika
By krz_p -  04 wrz 2008, 20:05
 wielkopolskie
#11918
malydaras pisze:
krz_p pisze:no i po 12,5kkm s³uchaæ trzeszczenie z przedniego zawieszenia, a na ostro przeje¿d¿anych zakrêtach w pewnym momencie taki trzask, przy zje¿d¿aniu na maksymalnie skrêconych ko³ach z krawê¿nika o wysoko¶ci 2 cm te¿ siê pojawi³:evil:
Obstawiam ³±czniki stabilizatora :idea:.
je¶li przez to rozumiesz te tuleje metalowo gumowe z ty³u przedniego zawieszenia to tak
przerabia³em to ju¿ w poprzednim moim mk5, na pocz±tku skrzypi± jak siê skrêca od oporu do oporu przy wci¶niêtym hamulcu, po jakim¶ czasie s³ychaæ je przy mocniejszym skrêcie i przeje¿d¿aniu przez nierówno¶ci
u mnie a¿ strzela czasami, szczególnie na b. ostro przejechanych zakrêtach :cry:
By Hulaj -  05 wrz 2008, 8:43
 mazowieckie
#11920
krz_p pisze:
Hulaj pisze:k_rzp : dopiero 12 tys masz najechane ? :shock:
tak ju¿ mam 12kkm przejechane :D
A my¶la³em ¿e to ja ma³e przebiegi robiê.
Autko jeszcze na gwarancji ?. Jak co¶ sie psuje tak wcze¶nie to od pocz±tku by³o wadliwe, zrobi± i zapomnisz ¿e by³o :wink:
Awatar użytkownika
By krz_p -  05 wrz 2008, 10:33
 wielkopolskie
#11922
Hulaj pisze:
krz_p pisze:
Hulaj pisze:k_rzp : dopiero 12 tys masz najechane ? :shock:
tak ju¿ mam 12kkm przejechane :D
A my¶la³em ¿e to ja ma³e przebiegi robiê.
Autko jeszcze na gwarancji ?. Jak co¶ sie psuje tak wcze¶nie to od pocz±tku by³o wadliwe, zrobi± i zapomnisz ¿e by³o :wink:
jeszcze mam prawie rok gwarancji, mam te¿ zamiar wykupiæ przed³u¿enie gwarancji (a raczej ubezpieczenie od napraw) na dodatkowe 3 lata
Awatar użytkownika
By team-am -  05 wrz 2008, 13:40
 łódzkie
#11926
£±cznik stabilizatora to troche co innego ni¿ tuleje metalowo-gumowe ;)
U mnie przebieg 111 tys i zaczyna wyæ prawe przednie ³o¿ysko w kole :evil: Poza tym odpukaæ nic nie wymaga³o wymiany.