Volkswagen Golf MK5

Pozostałe tematy związane z Golfem V /nie pasujące do powyższych/
By juras5 -  05 sie 2008, 9:07
 -------
#11067
XenosagaII sam sie nad tym zastanawiam...

ale czujnik nie jest drogi wiec chyba sprobuje w przyszly weekend, jak znajde czas zeby podlubac cos przy golfie.
Awatar użytkownika
By Bard -  05 sie 2008, 13:34
 -------
#11076
kuba94 pisze:Opis niemiecki jest mniej wiecej taki .Na pocz±tku co jest potrzebne do zamontowania sa tam wymienione numery nastêpnie jak dostaæ sie do zbiorniczka zeby go wyj±æ tam akurat zdejmuje przód auta .Nastepnie ,¿e trzeba wyci±æ dziurê zamotowac czujnik z uszczelka pod³±czyæ wi±zkê a minus odniej gdzies do masy obok zbiorniczka,pózniej przeciagnaæ kable pod wygluszeniem i wprowadzic je do srodka kanalem pod oslona akulumatora do srodka .pozniej wyjac zegary i to podlaczyc do pin 34 a nastepnie zalac woda To chyba wszystko mniej wiecej co tam napisano w 80% Te 20% to slabosc mojego niemieckiego
Super, dzieki.
Co do zdejmowania przodu to chyba lepiej na kanal i zdjac oslone silnika i juz :)
By juras5 -  05 sie 2008, 14:59
 -------
#11081
nie ma sensu rozbierac przodu.

na kanal albo oslona platikowa od dolu, albo nadkole.


pozdro
By Michal -  05 sie 2008, 19:52
 -------
#11099
Polecam zdjêcie nadkola i os³ony dolnej silnika (nie jestem pewien czy trzeba zdj±æ os³onê, ja zdejmowa³em, przy okazji zmienia³em olej ) , do trzeciej ¶ruby od zbiornika mo¿na sie dostaæ przez otwór w zderzaku.
Awatar użytkownika
By XenosagaII -  05 sie 2008, 22:23
 -------
#11111
jurac jak juzsie dowiesz to od razu daj znac:P

Moze to poza tematel ale czy ktos moglby przetlumaczyc to?
Folie zu Beginn eher großzügig zurechtschneiden und dabei auch die Seitenflächen berücksichtigen.
( 2 x 55x120mm sowie 1 x 100x50mm - Cirkamasse! )

Bylo to tez na stronie tam gnie montaz tego czujnika, chodzi mi tylko o rodzaj foli co to u diabla jest za material.
Awatar użytkownika
By Bard -  06 sie 2008, 20:43
 -------
#11138
a jak dostac sie do licznika? Pewnie gzies jest jakis "tutorial" dla magikow co nie odrozniaja torxa od philipsa :roll:
Awatar użytkownika
By XenosagaII -  06 sie 2008, 22:22
 -------
#11152
tez szuka³em ale wiem ze jest duz rozkrecania, tzw tak mi sie wydaje:P
Awatar użytkownika
By maluszek -  07 sie 2008, 13:42
 mazowieckie
#11186
Bard pisze:a jak dostac sie do licznika? Pewnie gzies jest jakis "tutorial" dla magikow co nie odrozniaja torxa od philipsa :roll:
licznik jest przykrêcony dwoma torxami. widaæ je (do¶æ g³êboko pod licznikiem) po wyjêciu tego plastiku pod licznikiem. trzeba go (plastik) mocno chwyciæ i poci±gn±æ w stronê kierownicy, nie do góry. po odkrêceniu ¶rub licznik mo¿na wysun±æ (te¿ trzeba szarpn±æ, trzyma siê na gniazdku). samego gnizadka jeszcze nie rusza³em wiec nie wiem jak jest przymocowane.
Awatar użytkownika
By Bard -  08 sie 2008, 8:15
 -------
#11197
ok, dziekuje maluszek brzmi prosto. Mam ochote na zrobienie samodzielnie chociaz tego "malego" moda :)
By ezop11 -  12 paź 2008, 22:41
 -------
#12557
Widzê, ¿e temat trochê ostyg³, wiêc czas go ruszyæ. Parê dni temu zamontowa³em czujnik poziomu p³ynu w spryskiwaczach. Sprawa prosta na dzia³ce zdj±³em przedni zderzak (o konkretnie os³onê) i za³o¿y³em czujnik. Ze schematu, który posiadam nale¿y pod³±czyæ przewód bezpo¶rednio do zegarów pin 34 i aktywowaæ kontrolkê na tablicy. Co do ustalenia pinu w kostce sprawa bardzo prosta, ale jak wyj±æ tê nieszczêsn± kostkê?? Kto¶ mo¿e to robi³? No i oczywi¶cie drugi przewód do masy.
Awatar użytkownika
By XenosagaII -  13 paź 2008, 7:43
 -------
#12563
Ezop11 czy moglbys pstrykna fotki? powiedziec jakie wiazki potrzeba i ewentualnie podac nr katalogowe np czujnika?
By ezop11 -  13 paź 2008, 22:58
 -------
#12581
czujnik 7M0 919 376 - 32 z³
uszczelka 7M0 919 382 - 6 z³
Jeszcze wtyczka do czujnika poszukam jutro w ETCE. Co do wi±zki przewodów to sprawa jest trochê skomplikowana poniewa¿ nie mia³em okazji przyjrzeæ siê jak sprawa wygl±da w Golfie. Czujnik jest orginalnie montowany w Golfach które maj± spryskiwacze reflektorów. Czy to jest osobna wi±zka czy wplecona w g³ówn± wi±zkê nie wiem ( mam na my¶li wi±zkê która idzie po prawej stronie komory silnika. W ETCE szuka³em i nie znalaz³em osobnej wi±zki do spryskiwaczy i czujnika. Mo¿na sobie do³o¿yæ jeden przewód który idzie bezpo¶rednio do zegarów pod pin o którym pisa³em wcze¶niej. Zeby to zrobiæ trzeba wyj±æ licznik i za nim jest g³ówna kostka przymocowana do wzmocnienia i tu jest problem bo nie wiem jak j± wyj±æ. Pewnie wiesz o co chodzi bo jeste¶ na etapie zmiany zegarów zna MFA. Tak na marginesie w ¶rodê bêdê mia³ VCC.