#80205
Czy ktoś się orientuje czy rns 310 z seata będzie pasować bez problemu i czy podświetlanie będzie pasować ?
Kolega pytał o RCD510. Jak się ma radio ze zmieniarką (RCD510) do nawigacji (RNS310)?olsen-72 pisze:No na bank lepiej 510. Model wyzej i bardziej rozbudowane
No właśnie miałem pisać, że jest ta firma, ale ich ceny to jakiś absurd Nawet jak się nie zna za bardzo angielskiego, to można menu nawigacji ogarnąć w tydzień, nie wiem czemu ludzie mają takie parcie na te polskie menuTomek2202 pisze:Niestety cena jest kosmiczna bo chcą za polskie menu 500 zł.
Olsen, ale czytaj ze zrozumieniemolsen-72 pisze:czyli generalnie oszczędzasz na kupnie navi ale potem są schody przy mapach i sofcie. A przynajmniej przy ich aktualizacji bo jest problem z icc dostępnością. No ale wiadomo - każdy lubi co innego
czyli tak czy inaczej w 310 brak j. polskiego a w 315 brak aktualizacji map. Tych z netu oczywiście bo chyba nie ma zbyt wielu osób co jadą do ASO po mapę. Dlatego uwazam że 510 jest lepsza, ale oczywiście droższa.mwsoft pisze:Jedyna prawdziwa wada RNS310 to brak polskiego języka / lektora i niestety nie ma spolszczeń. Są w RNS315, ale tam z kolei nie da się na tą chwilę wgrywać mapek "zakupionych" w necie
No bo właśnie w dalszym ciągu nie ma kontroli głosowej po polsku w RNS510. Pewnie prędzej wejdzie jakiś nowy system nawigacyjny niż to zrobią:)olsen-72 pisze:Nie no zgoda. Ja przez jakiś czas miałem u siebie na 510tce język polski ale przestawiłem go na angielski i moja pani mówie że tak jest nawet lepiej. Dla mnie nie ma to znaczenia. Nie pamiętam jaki mam teraz soft bo pare razy go zmieniałem ale na którymś z nich znika Voice Control (i tak tego nie używałem) z menu jak ma się ustawiony język polski.
No więc jeśli ktoś nie potrzebuje j. polskiego, to RNS310 jest idealnym wyborem w opcji ekonomicznejczyli tak czy inaczej w 310 brak j. polskiego a w 315 brak aktualizacji map. Tych z netu oczywiście bo chyba nie ma zbyt wielu osób co jadą do ASO po mapę. Dlatego uwazam że 510 jest lepsza, ale oczywiście droższa.