Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By KriSSo -  17 lip 2011, 0:36
 zachodniopomorskie
#47501
pgmaster pisze:
Forest pisze:Na DSG kierownik zbytnio się nie liczy :)
Ja dzisiaj mialem wyscig i niestety w tym samym momencie wcisnalem lopatke jak skrzynia zmienila bieg na wyzszy. I dupa :)
No i o to właśnie chodzi, to miałem na myśli. Przy takich furach, wystarczy, że noga się ześliźnie, palec z łopatki zjedzie, ktoś spóźni minimalnie start itd .... i już mamy po wyścigu - możliwości spartolenia wiele.
By korzen88 -  14 paź 2011, 17:31
 -------
#51418
Witam! Kolega niedawno zakupił audi a3 sportback 2.0 FSI turbo w manualu z napędem quattro rocznik 2005 także warto było zobaczyć różnice pomiędzy moim troszeczke lżejszym (ok 150kg) ale za to z przednim napędem, manual GTI 2005. Dodam że oba auta to seria.

Start z miejsca: no tutaj na jedynce niestety za sprawą quattro kolega mi odjeżdzał około 1-2 długości auta na dwójce równo szliśmy na 3 dojeżdzałem do niego powoli i droga się kończyła.
Z rolki: z drugiego biegu z prędkości około 50km/h idziemy równo 3 i 4 bieg troszeczke odchodze może na 1-2 gługości auta.

Sprawdzaliśmy się pare razy wyniki bardzo podobne oba auta idą bardzo równo, myśle że najkorzystniejszy wynik byłby dla GTI jakbyśmy ruszali z 3 biegu z prędkośći ok 100km/h bo na 2 mi jeszcze troszke mielił ale to już w następnym odcinku bo jeszcze mamy zamiar się sprawdzać z większych prędkości :D
Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 20:50 przez korzen88, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Forest -  14 paź 2011, 18:39
 wielkopolskie
#51434
stefan-16 pisze:Ja dostalem wczoraj wracajac ze spotu. objechal mnie golf 6R. hehe ale wszystko w milej atmosferze:-D:-D
Zdziwiłbym się jakby było inaczej 8)
By kostecki -  14 paź 2011, 23:43
 mazowieckie
#51478
pewnie najważniejsza dobra zabawa. Ja puki co miałem kilka sprintów, ale najmilej wspominam sprint z a3 1,9tdi(180km) koleś się napocił żeby dojechać ale prędkości były grube :mrgreen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8