#193816
Właśnie tak mi się wydaje, że to gdzieś od noise pipe bo syczy właśnie jakby z podszybia. Trzeba demontować podszybie żeby to sprawdzić ?
Dodano po 1 minucie 28 sekundach:
Mówisz o logach dynamicznych na 32 i 33 kanale ? Postaram się to zrobić jeszcze dziś i wrzucę tutaj.antoś pisze:Sprawdź szczelność dolotu. Na 32, 33 kanale sprawdź adaptacje lambdy. Powinny być w okolicach zera, jeżeli będzie sporo powyżej to znaczy, że gdzieś jest nieszczelność.
Odma w TFSI jest dwukierunkowa i to normalne, że w rurkach, dolocie itp. będzie trochę oleju.
Wyciąganie bagnetu czy odkręcanie korka oleju jest nic nie dającym testem. Tylko starzy mechanicy na tej podstawie oceniają, czy są "przedmuchy" i każą remontować silnik od razu. To normalne, że z obu tych dziur będzie dmuchało i tym się zupełnie nie przejmuj.
Sprawdź szczelność rurki, która idzie po lewej stronie silnika w podszybie. Czasami ten buczek, który jest w podszybiu się uszkadza i upuszcza ciśnienie.
Właśnie tak mi się wydaje, że to gdzieś od noise pipe bo syczy właśnie jakby z podszybia. Trzeba demontować podszybie żeby to sprawdzić ?
Dodano po 1 minucie 28 sekundach:
Jak tylko zdiagnozuje problem oczywiście się podzielę Tylko jak narazie już 2tyg czekam na cześci z ASOvwadam pisze:ok to jak możesz podziel sie informacja, pomoze mi to w diagnozie mojego overboostaKopter pisze:Na kompie nie mam błędów, notlaufów tez nie pokazuje. Wydaje mi się, że to ewidentnie jakaś nieszczelność w dolocie bo syczenie podczas przyspieszania staje cię coraz bardziej słyszalne. Słychać to jakby spod deski rozdzielczej bardziej od strony pasażera.
Zerkałem tam pobieżnie ale nic na pierwszy rzut oka nie widać. Przepatrzę dokładniej przy okazji czyszczenia kanałów dolotowych, jak nic nie znajdę planuje podjechać do Comsportu na diagnozę.