Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By stefan-16 -  24 kwie 2011, 16:26
 -------
#42868
Sorka za odgrzebanie tematu,ale po rozmowie z "bastianek1" Zacząłem szukać IC z S3 i na Allegro można kupić używkę za niecałe 700zł. I rozumie że więcej kosztów nie ma, wystarczy przerobić sobie te końcówki aby weszły na IC.
By skandaloo -  24 kwie 2011, 16:55
 mazowieckie
#42869
stefan-16 pisze:Sorka za odgrzebanie tematu,ale po rozmowie z "bastianek1" Zacząłem szukać IC z S3 i na Allegro można kupić używkę za niecałe 700zł. I rozumie że więcej kosztów nie ma, wystarczy przerobić sobie te końcówki aby weszły na IC.
tak dokładnie żeby zamontować nietrzeba nic więcej :-)
co tak drogo mozna taniej znaleść...
Awatar użytkownika
By PiTT -  24 kwie 2011, 21:45
 -------
#42888
stefan-16 pisze:Sorka za odgrzebanie tematu,ale po rozmowie z "bastianek1" Zacząłem szukać IC z S3 i na Allegro można kupić używkę za niecałe 700zł. I rozumie że więcej kosztów nie ma, wystarczy przerobić sobie te końcówki aby weszły na IC.
prawda to :)
też chciałem kupować nowe rurki, ale Patryk z CompSportu wytłumaczył mi że nie ma takiej potrzeby ;)
bardzo dobry mod, szczerze polecam na ciepłe dni :)
By stefdeath -  27 kwie 2011, 12:56
 -------
#43062
Przy seryjnej turbinie w aucie po programie da się po zamontowaniu tego coolera jeszcze wydusić kilka KM czy ten cooler raczej tylko zapobiega spadkom mocy w czasie upałów?
By Jedi -  27 kwie 2011, 13:54
 -------
#43067
stefdeath pisze:Przy seryjnej turbinie w aucie po programie da się po zamontowaniu tego coolera jeszcze wydusić kilka KM czy ten cooler raczej tylko zapobiega spadkom mocy w czasie upałów?
z tego co wiem to chyba raczej nie
By ArekK -  27 kwie 2011, 19:34
 mazowieckie
#43071
Jedi pisze:
stefdeath pisze:Przy seryjnej turbinie w aucie po programie da się po zamontowaniu tego coolera jeszcze wydusić kilka KM czy ten cooler raczej tylko zapobiega spadkom mocy w czasie upałów?
z tego co wiem to chyba raczej nie
Na przykładzie tommy'ego z Forge twin cooler i moim custom APR dało się osiągnąć większy przyrost KM&Nm przez 8) CompSport.
By rafalgti -  05 maja 2011, 0:44
 -------
#43613
A czy któryś z kolegów mieszkających w okolicach Warszawy robił sobie już taki mod z Ic ale samodzielnie?

Mam już w piwnicy taki Ic z S3 ale samemu na razie strach się zabrać za demontowanie jak nie ogarniam jeszcze jak zderzak zdiąć:/ bo dalej z fotek wynika że już raczej idzie z górki :P

Więc wracając do pytania czy któryś z kolegów w tej materii mógł by służyć radą, ew. ręką :D

Pozdrawiam
By stefan-16 -  05 maja 2011, 18:37
 -------
#43639
Ja z Młocin, ale w tym tygodniu raczej Ci nie pomogę, w następnym powinienem mieć chwilę wolnego. Żeby go zdjąć masz po śrubie po boku które łączą go z błotnikami, Dwie śruby pod grilem od góry, dwie śruby pod kratkami od halogenów i od dołu mocowanie do osłony silnika chyba też dwie. Jak je wykręcisz to go wysuwasz. Żeby wykręcić te pod grilem u mnie wystarczyło go odchylić i kluczem na przedłużce dało się odkręcić, nie musiałem go demontować.
By rafalgti -  06 maja 2011, 8:36
 -------
#43701
Dzięki za info :D - z Twojego opisu rzeczywiście wynika że to nie problem ze zderzakiem.
A później przy montażu można napotkać jeszcze na jakieś problemy? Wyczytałem gdzieś że samemu bez 2 pary rąk może być ciężko to zrobić :(
I na koniec, czy montując to wszystko z powrotem raczej nie ma możliwości żeby np, zderzak źle się spasował? Bo po leonie to mam kiepskie wspomnienia :(
By stefan-16 -  13 mar 2012, 20:37
 -------
#65379
Odgrzeję kotleta, czy różnica między IC Ori GTI a IC z S3, jest tylko w grubości ok 1cm oraz aluminiowych bokach czy jest też inna różnica,np. w budowie rdzenia??