Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By speedbass -  05 lip 2011, 18:26
 pomorskie
#47025
rafalgti pisze:Co do trakcji to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony :D

Wiadomo że jak się bezmyslnie depnie z 1 to koła bedą piszczeć a autko stać w miejscu:)

Notomiast z procedury startu jestem w stanie dość szybko ruszyć a trakcja nie jest o wiele gorsza niż w serii.(koniec 1 jest już naprawde dobrze sklejony)
Wydaje mi się ze na ten stan mają wpływ 2 żeczy :

1. Turbo k04 jest większe i troszke puźniej wstaje więc z samego dołu nie ma takiego walnięcia, moc rośnie równomiernie a w zakresie 5500 7200 jest jej max . Co oczywiście jest też za sprawą dobrego strojenia.

2.Zmienione zostały u mnie ustawienia dsg i skrzynia troszke inaczej reaguje. Z tego co się jeszcze dowiedziałem skrzynia dsg jednak lepiej przenosi moc na koła niż manual za sprawą tego że sprzęgła dsg w czasie braku trakcji same sie uślizgują (mikro uślizgi) i przez to autko szybciej łapie trakcje (takie stwierdzenie dostałem od CS-ów)

Ogólnie jest naprawdę fajnjnie, jak jeszcze troszkę ogarne starty będzie jeszcze lepiej :D
rozumiem że też masz zrobiony program DSG, mod jest świetny
By maciej551 -  26 lis 2011, 19:05
 -------
#55257
Czy wie ktoś czy turbo K04 ma tylko jedno oznaczenie - 06F145702C ? Jeśli jest kilka to czy byłby ktoś tak dobry żeby wypisać jakie może mieć numery ta turbinka :) ? Bo do wersji K03 200 konnych jest multum oznaczeń.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 11:48 przez maciej551, łącznie zmieniany 1 raz.
By 1 6 D -  27 lis 2011, 10:52
 zachodniopomorskie
#55290
To co podajesz to ETKA nie wynajduje

Audi TT z silnikiem 2.0 TFSI 272 konie CDLB ma numer 06F145702C
Ten sam numer turbiny jest już od 2006 dla BYD w Golfie 5 czyli 230 koni
By 1 6 D -  27 lis 2011, 16:16
 zachodniopomorskie
#55325
W ETKA sprawdzałem "Dane historii" jak części się zmieniały i nie widzę innego numeru który był zastępowany przez ta turbinę.
By maciej551 -  27 lis 2011, 16:36
 -------
#55328
No nie niestety to jakaś aukcja z pazdziernika :wink: - ale za taką cenę bym chętnie przygarnął ;P Teraz najtańsza wisi chyba za 2k bez złotówki ale poczekam jeszcze trochę może coś się trafi w lepszej monecie :D
By antoś -  27 lis 2011, 19:10
 łódzkie
#55334
I najlepsze jest to, że wszystko z nią było w porządku. ;)

Szukajcie całych silników z S3 czy Cupry, można kupić z nich turbinę z niektórymi rurkami. :)
By antoś -  28 lis 2011, 13:04
 łódzkie
#55391
Oczywiście.

Znajomy ostatnio kupił turbo z S3 z 2010 roku, z wieloma rurkami i DV nowego typu w cenie około 2,5 tys. zł. Opłacało się. :)
By antoś -  28 lis 2011, 14:13
 łódzkie
#55398
Skąd Ty to znalazłeś?:P Pierwsze słyszę o takim oznaczeniu K04.

http://moto.allegro.pl/audi-a3-s3-8p-20 ... 02928.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

łatwiej będzie jak wkleisz linka, a nie napiszesz, że masz taką jedną. :P To jest K03, ma DV w obudowie. ;)

http://moto.allegro.pl/audi-s3-2003-200 ... 84987.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tutaj bym zadzwonił na Twoim miejscu.