Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By czesiek -  28 lis 2011, 21:12
 dolnośląskie
#55437
Trzeba trzeba, ja juz ja dawno widzialem ale po foto widac ze to nie K04. Poza tym martwi mnie reszta tych mniejszych gratow do przerobki, wiec temat narazie odpuszczam. Zmienie na golfa VI i wtedy zamowie wszystko nowe. Tam bez wtryskow robi sie 360PS (wydech, IC z s3 i K04). A tutaj mi szkoda ladowac zeby rok pojezdzic :wink:
By czesiek -  12 sty 2012, 15:47
 dolnośląskie
#59450
Mam pytanko o DV, wiem ze zostaje ten sam co przy K03 jednak przychodzi tam jeszcze rurka. Moze ktos poratowac numerem czesci albo jakas pomoca jak to zrobic? :D
By stefdeath -  18 maja 2012, 12:36
 -------
#73098
1.Panowie czy k04 z seata cupry oznaczenie silnika BWJ będzie pasowała do AXX - tak samo jak ta S3?
2.Drugie pytanie czy flansza od DP w k04 jest taka sama jak w serii k03?
Już wszystko wiem więc dla potomnych
Odp 1: tak
Odp 2: tak
:)
By czesiek -  18 maja 2012, 14:03
 dolnośląskie
#73103
K04 jest na 99% tylko jeden rodzaj. Koncowka 702 C. Co do wydechu jest dokladnie to samo, dlatego zdecydowalem sie zrobic wydech na K03, a w razie czego zawsze mozna wlozyc K04 i nic nie przerabiac.
By stefdeath -  18 maja 2012, 14:52
 -------
#73104
Jest tak jak mówisz - mi potwierdził to composport. Też zrobiłem DP pod seryjne turbo a tu dziś trafia mi się okazja na k04 dlatego pytałem. Problem tylko, że w CS montaż i strojenie kosztuje ponad drugie tyle co turbina :(
By ArekK -  05 cze 2012, 21:26
 mazowieckie
#74550
czesiek pisze:Jakby ktos mial ochote sie bawic w K04 to jest okazja kupienia: http://www.racingforum.pl/s-turbospreza ... 99821.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; . Cena jest naprawde dobra, sprawdzony sprzedajacy.
Potwierdzam, źródło jest pewne. Sam kiedyś korzystałem z ofert kolegi.
Aż korci skorzystać i teraz :twisted:
By stefdeath -  06 cze 2012, 9:09
 -------
#74605
ArekK pisze:
czesiek pisze:Jakby ktos mial ochote sie bawic w K04 to jest okazja kupienia: http://www.racingforum.pl/s-turbospreza ... 99821.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; . Cena jest naprawde dobra, sprawdzony sprzedajacy.
Potwierdzam, źródło jest pewne. Sam kiedyś korzystałem z ofert kolegi.
Aż korci skorzystać i teraz :twisted:
no ten sprzedający to znana marka a cena zajebista zwłaszcza, że turbina z przewodami więc przy odrobinie szczęścia można się zamknąć w 4,5k z montażem i strojeniem w CS. Z tego co u nich pytałem to z coolerem i downpipe gwarantują ok 320-330KM a to już całkiem niezła moc za taką cenę.
By 1 6 D -  21 wrz 2012, 8:34
 zachodniopomorskie
#82587
http://fourtitude.com/news/Audi_News_1/ ... audi-s3-2/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ciekawe czy zmiana na ten z linka będzie znacznie trudniejsza, w S3 ma być 300 koni przy 2.0 TFSI, ale jak czytałem artykuł to głowicę chyba zmienili całkiem, na pewno inne turbo piszą. CJXC oznaczenie silnika o mocy 300 koni, CJXB ma 280 koni, tak mówi ETKA i stosowanie od października 2012 podaje
By speedbass -  21 wrz 2012, 10:16
 pomorskie
#82599
1 6 D pisze:http://fourtitude.com/news/Audi_News_1/ ... audi-s3-2/

Ciekawe czy zmiana na ten z linka będzie znacznie trudniejsza, w S3 ma być 300 koni przy 2.0 TFSI, ale jak czytałem artykuł to głowicę chyba zmienili całkiem, na pewno inne turbo piszą. CJXC oznaczenie silnika o mocy 300 koni, CJXB ma 280 koni, tak mówi ETKA i stosowanie od października 2012 podaje
nowe s3 świetne
może CJXB będzie dla golfa R a CJXC dla s3?
zróżnicują czuję w kompaktach moc i klasę
By antoś -  21 wrz 2012, 10:28
 łódzkie
#82601
Kolektor wydechowy chlodzony woda zintegrowany z glowica wiec raczej lipa. :) Niedlugo maja sie pojawic turbiny P&P do tfsi do mocy powyzej 400km :)