Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By speedbass -  21 wrz 2012, 14:48
 pomorskie
#82637
zapewne jak silnik ma wytrzymać wiele z taką mocą i każdym kierowcą muszą go trochę uodpornić na każde jeżdżenie
a sam widzę, że jednak z tą mocą wyższą 300+ ciepło jest wydzielane niezłe więc tym fajerwerkom wokół chłodzenia się nie dziwię
By MarcinK -  26 kwie 2014, 20:32
 -------
#129229
Panowie mam pytanko co do tematu: troche prześledziłem i tak się zastanawiam czy mozna Sobie oszczedzić montażu takich elementów ze zdjęcia jak : 06f 129 627h,1k0 145 693b, czy zawór dv wychodzący z 1k0 145 770p dalej 1k0 145 845a dalej z
06f 145 751 mogłby dmuchać w komore silnika,czy nie byłoby to problematyczne?Na zdjęcia nie ma podanych spływów oleju z i do turbo wiec ma sie rozumieć że wszystko z k03 pasuje? Oraz uszczelka z k03 pod kolektor wydechowy podpasuje pod k04 i reszte śrub czysto montażowych turbo?Druga sprawa to czy zna ktoś numery kostek do przedłużenia wiązki elektrycznej do zaworu DV? Byłbym wdzieczny za odpowiedz.Pozdro
By Piotrekb_s3 -  27 paź 2014, 22:22
 łódzkie
#148409
golfer_1984 pisze:06F 133 073D - uszczelka K04 gumowa - trzeba ją montować??
Jak nie bedziesz odkręcał przepustnicy od kolektora to olej to.
Z resztą nawet gdybyś odkręcał przepustnice to to jest gumowy oring więc jak go nie uszkodzisz to składaj spowrotem. Chyba że będzie bardzo odciśnięty badź sparciały
By Camel -  03 mar 2015, 18:42
 wielkopolskie
#168705
Nie chciałem zakładać osobnego tematu, a sprawa jest związana ze zmianą turbo na k04. Warsztat, który zajmował się autem zostawił taki zawór przyczepiony na opaskę zaciskową .. profesjonalnie w ujj. Pytanie co to i gdzie to powinno docelowo być?

Obrazek
Awatar użytkownika
By piotrek-0404 -  09 gru 2015, 4:09
 podlaskie
#204264
Koledzy, odgrzebie temat, czy rurka o oznaczeniu 1K0145845C jest taka sama jak ta na zdjęciu o numerze 1K0145845A? Czy ta z literką "c" na koncu, nie jest nowszą wersją rurki?