#45449
Witam, zastanawiam się jaki rozrząd polecanie do GTI. Ten z ASO czy jakiś zamiennik?? Oraz jak się ma seryjny rozrząd do silnika po wirusie??
Jak wymieniałem osłonke przegłubu półośki w ASO to dali mi gwarancje na tą część wiec jestem przekonany że jak wymienasz u nich rozrząd dostajesz gwarancje natomiast niepamietam na jaki okres ale chyba na 2 lata w przypadku tej osłonki (w przypadku rozrządu nie wiem jak długo ale pewnie nawe jeszcze dłużej)stefdeath pisze:Ja też mam podobne dylematycowy jednakpolekturze internetu wiem, że najlepiej zakładać ori zestaw. Zastanawiam się tylko czy nie odżałować kasy i nie zrobić tego w aso. Jakby kiedyś coś strzeliło i wydupczyło pół silnika to ciekawe czy VW poczułby się do odpowiedzialności skoro wszystko było robione u nich...W przypadku zakładania w nieautoryzowanym zakładzie to na bank jest się zdanym na siebie.
W asopowiedzielimi 1600zł z pompą wody ze wszystkim. Wiadomo, że na ori pudełkach albo i na zamiennikach można przejechać i 100tys. ale można trafić na jakiś wadliwy i strzeli szybciej. Ja chyba będę chuchał na zimne dopłacę kilka stówek i zrobię w aso zwłaszcza, że auto ciągle mam tam serwisowane.stefan-16 pisze:Tylko jakie koszta wymiany w ASO oraz czy w GTI 200KM jest ten sam rozrząd co w Edition30 czy też w S3?? Czy są różne??
stefdeath pisze:stefan-16 pisze:
W książce podają, że wymiana po 180tys. i prawdopodobnie tyle by ten pasek wytrzymał bo jak już pisałem w innym temacie- na pierwszy montaż do gti wsadzali CONTI HSN-POWER® - specjalny wzmacniany pasek z kauczuku i kordami z włókien szklanych + w tfsi zastosowano owalne koło rozrządu CTC (crankshaft torsionals cancellation) na wale korbowym, które ma redukować naprężenia na pasku. No ale ja dla świętego spokoju postanowiłem jedak wymienić przy przebiegu 90 tys.