Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By kostecki -  13 lis 2011, 23:12
 mazowieckie
#53996
Witam od niedawno mój Gofer boryka się z jakimiś problemami(jak baba w ciąży)
póki co są jak na razie dwa mam nadzieje że ostatnie.

Oto pierwszy:

1 Fault Found:
008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle
P2177 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 72815 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:06:22

Freeze Frame:
RPM: 1873 /min
Load: 25.9 %
Speed: 73.0 km/h
Temperature: 69.0°C
Temperature: 9.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.605 V

Readiness: 0000 0000

skasowany Vagiem na razie nie wraca

drugi:

1 Fault Found:

008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 74416 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 20:16:35

Freeze Frame:
RPM: 773 /min
Load: 16.9 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 85.0°C
Temperature: 21.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.097 V


Readiness: 0000 0000

skasowany zobaczymy co będzie dalej

Pogrzebałem trochę w necie chyba czeka mnie zawór PCV i być może popa paliwa do wymiany
dodam, że autko śmiga normalnie nie szarpie ani nie ma spadku mocy nie zamula ani nic.
Teraz pytanko czy ktoś z was miał podobne bolączki???
wszelkie sugestie mile widziane
By kubae -  14 lis 2011, 0:29
 -------
#53999
Moj tez cos ostatnio sie zachowuje jak baba w ciazy, kumplu sprawdz czy nie masz nieszczelnosci w ukladzie od wlotu powietrza do koncowego wydechu, ew sonda, mialem ostatnio podobne problemy balem sie ze dv albo pcv ale wymienilem sonde (2) i znalazlem dziury w takiej gietkiej rurze na wydechu (nie wiem jak to sie nazywa) wymienilem i golf zdrowy i lata :)

edit. dopiero zobaczylem drugi blad - na 90% masz nieszczelnosc, a nie zdziwie sie jak to samo co u mnie, tez mam US, najpierw sprawdz dokladnie od dolotu do wydechu caly uklad ze szczegolnym uwzglednieniem tej gietkiej puszki o ktorej wspomnialem mniej wiecej tak wyglada jak na zdjeciu nizej, ja mialem w tej plecionce dosc spore dziury i przez to opalila mi sie cala oslona, wyskakiwalo to samo czyli mieszanka zbyt uboga, tego bledu z nieszczelnosciami dolotu nie mialem, golf jechal jakby mial 150 koni i bylo slychac delikatne nienaturalne syczenie przy przyspieszaniu, koszt tej czesci nie wiecej niz 100zl
Obrazek
Awatar użytkownika
By Tadek -  14 lis 2011, 9:22
 zachodniopomorskie
#54011
kostecki pisze: 1 Fault Found:

008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 74416 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 20:16:35

Freeze Frame:
RPM: 773 /min
Load: 16.9 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 85.0°C
Temperature: 21.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.097 V


Readiness: 0000 0000
u mojej siostry w audi silnik BMN czyli diesel też ten błąd wyskakuje. ja żadnej nieszczelności nie znalazłem wiec auto musi trafić na servis
By maciej551 -  18 lis 2011, 23:30
 -------
#54457
A mi wyskoczyło przedwczoraj i nadal świeci check engine z błędem P0441 EVAPORATIVE EMISSION INCORRECT PURGE FLOW.
Powertowałem fora i z tego co wywnioskowałem to muszę przejechać z 10 km na wysokich obrotach, zaś na innym forum wyczytałem że mam przeczyścić zaworek n80 i jakąś puszkę z węglem ?
Co sądzicie na ten temat ?
By Biegu -  19 lis 2011, 14:33
 -------
#54489
EVAP czyli odprowadzanie par paliwa. Masz nieszczelność albo nawala którys z zaworków w tym ukłądzie. Ja wymieniłem N80 i bez zmian. Nieszczelność trudno znaleźć, może być w okolicach zbiornika z aktywnym węglem. Ogólnie miałem to w polo mam i w GTI i nie ma mądrego co by to rozkminił a mi sie poprostu nie chce bo to moze byc wszystko od N80 do korka wlewu paliwa :/

Jazda 10km na wysokich obrotach to mit. Zrobiłem już 4 imprezy na torze i dupa. Kontrolka się juz nie świeci ale bład po skasowaniu wraca.
By Pawliko -  08 sty 2015, 23:02
 zachodniopomorskie
#159582
Odgrzeję starocia. Takie błędy mam u siebie:
000313 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0139 - 001 - Response too Slow - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 126043 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.29
Time: 20:02:16

Freeze Frame:
RPM: 2228 /min
Load: 25.5 %
Speed: 91.0 km/h
Temperature: 79.0°C
Temperature: 1.0°C
Absolute Pres.: 1020.0 mbar
Voltage: 14.605 V

001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 002 - Incorrect Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 16
Reset counter: 255
Mileage: 126311 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.01
Time: 17:05:07

Freeze Frame:
RPM: 842 /min
Load: 14.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 77.0°C
Temperature: 19.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 14.351 V

000054 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit
P0036 - 004 - Malfunction / Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 254
Reset counter: 255
Mileage: 127382 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.17
Time: 17:56:52

Freeze Frame:
RPM: 1925 /min
Load: 11.0 %
Speed: 66.0 km/h
Temperature: 75.0°C
Temperature: 12.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.478 V

004372 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2
P1114 - 008 - Internal Resistance too High - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 127382 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.17
Time: 18:01:09

Freeze Frame:
RPM: 776 /min
Load: 25.5 %
Speed: 2.0 km/h
Temperature: 79.0°C
Temperature: 16.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.224 V

000311 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0137 - 002 - Signal too Low - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 9
Reset counter: 255
Mileage: 127426 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.18
Time: 19:20:09

Freeze Frame:
RPM: 2283 /min
Load: 36.8 %
Speed: 93.0 km/h
Temperature: 81.0°C
Temperature: 20.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.351 V

Readiness: 0000 0001


Druga sonda do wymiany? Czy jak to rozumieć? Mogę ją wypuścić na podkładce żeby mniej zbierała i będzie spokój? Na przeglądzie to mi akurat nie zależy :P
By MMaj -  11 wrz 2015, 10:09
 mazowieckie
#192166
Witam,

Podłączę się do tematu, bo może ktoś miał podobne doświadczenia i wie o co chodzi. Raz na jakiś czas (dajmy na to średnio raz na miesiąc-dwa) pojawia mi się Check Engine, tylko i wyłącznie podczas postoju (np. na światłach) na obrotach jałowych i silniku już w miarę ciepłym. Kontrolka gaśnie po kolejnych trzech rozruchach silnika. Na początku błąd wydawał się być powiązany ze słabszym rozruchem na zimnym silniku (np. nie odczekanie kilku sekund po przekręceniu kluczyka lub lekkie zadławienie silnika podczas rozruchu) ale teraz widzę, że niekoniecznie. Wczoraj normalnie odpalił po ok. 8-godzinnym postoju, a następnie Check Engine się pojawiło przy czekaniu na światłach ok. 20 minut później. Zgasło po trzecim kolejnym rozruchu. Zdarzyło się to już wiele razy, i przez cały czas nie było jakichkolwiek objawów problemów z zapłonem lub spadku mocy. Nie mam dostępu do Vag-Com, a jeździć do ASO aby płacić za diagnostykę też średnio mi się widzi. Podczas przeglądów nic nie było wykrywane przy diagnostykę, bo akurat Check Engine się nie paliło i błąd nie był zapisany. Tak jak mówiłem, kontrolka się zapala zawsze podczas postoju na obrotach jałowych, i na ciepłym silniku.

Dodatkowe informacje - rocznik 2008, przebieg ok. 111tyś, świece wymienione przy 90tyś, popychacz pompy paliwowej wymieniony przy 70tyś.

Z góry dzięki!

PS Jest ktoś w okolicach Warzawy z dostępem do Vag-Com?