Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By a4tech -  07 gru 2011, 22:44
 małopolskie
#56282
Witam,

Mam problem z moim autem...
Kod: Zaznacz cały
-------------------------------------------------------------------------------
Address 4F: Centr. Electr. II (J520)       Labels: 1K0-907-532.clb
   Part No SW: 1K0 907 532     HW: 1K0 907 951 
   Component: EZE_2         H06 0110  
   Revision:   H06 01    Serial number: 150507F2000669
   Coding: 72103056
   Shop #: WSC 12334 127 49330
   VCID: E6C732ABAD43

1 Fault Found:
02071 - Local Databus 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 158
                    Mileage: 113287 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 22:10:02
Kod: Zaznacz cały
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
   Part No SW: 1K0 907 530 AE    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533  Gateway   H06 0110  
   Revision:   H06 01    Serial number: 150507F2000669
   Coding: E9801F04000303001000
   Shop #: WSC 12334 127 49330
   VCID: 6ADFC69B395B

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 113287 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 22:12:54

I bład silnika:
Kod: Zaznacz cały
1 Fault Found:
012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification  
               P310B - 004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 113287 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 22:13:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 756 /min
                    Load: 18.4 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 93.0°C
                    Temperature: 55.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 13.589 V

Readiness: 0110 0001
Z tego co wyczytałem to:

fuel pressure sensor (06E-906-051-K) - do wymiany, z tego co pamiętam to był wymieniany na akcji serwisowej i go "niby" wymienili...


Czy ktoś może podać swoje kodowania gatewaya ?

Dzieki
By korzen88 -  08 gru 2011, 14:55
 -------
#56318
a4tech pisze:Wraca co jakis czas - wnioskuje że to jakis czyjnik.
Czujnik ciśnienia paliwa padł raczej. Jakby faktycznie nie było ciśnienia w układzie paliwowym to byłby jeszcze drugi błąd "zbyt uboga dawka paliwa na 1 cylindrze" miałem tak jak mi się zapchał filtr paliwa, z 200 koni zostało jakieś 100 :D jeden czujnik ciśnienia jest napewno przy filtrze paliwa.
By korzen88 -  08 gru 2011, 23:20
 -------
#56352
a4tech pisze:Byłem w serwisie aby mi podali symbol częsci jaką wymieniali na akcji serwisowej, jest to


06E-906-051-K


Czyli zdjęcie powyżej - Rok temu dokładnie był wymieniany.

Wnioskuję to nie to ten.

@korzen88 masz może symbol tej części ? i gdzie on dokładnie się znajduje ?
Niestety nie mam sumbolu tej części ale jak wymienili mi to w serwisie to powiedzieli że ten czujnik się wymienia kompleksowo z filtrem paliwa, prawdopodobnie ten czujnik jest w filtrze paliwa bo pamiętam że płaciłem za jedną częśc nie za dwie, przynajmniej tak mi powiedzieli.
By CompSport -  09 gru 2011, 12:03
 -------
#56369
Czujniki cisnienia paliwa sa dwa. Jeden w pompie wysokocisnieniowej i mierzy niskie cisnienie paliwa i drugi w railu ktory mierzy wysokie cisnienie paliwa. Skoro jestes z Krakowa to zapraszam do naszego doddziału na Katowicką i sprawdzimy co jest nie tak