Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By stefdeath -  01 lut 2012, 10:16
 -------
#61377
Panowie może to mega lamerskie pytanie ale może ktoś z was się orientuje jak w gti się montuje wskaźnik doładowania?
Mam takie coś założone po poprzednim właścicielu ale nie działa. Przed kupnem mówił mi, że mu źle założyli i przestał działać.
Tuż przed sprzedażą coś tam poprawił i zegar działał ale jak dorwałem się do auta po kupnie i porządnie popałowałem to znowu padł.
Zegar to chyba autometer - ma 2 kabelki które wpina się od tyłu zegara( tak jak np. do głosników) . Podejrzewam że jeden odpowiada za podświetlenie, które działa bez zarzutu. Drugi kabelek nie mam pojęcia gdzie idzie i co można było spartolić, że po butowaniu zegar przestaje wskazywać.
Mogą być jakieś konsekwencje złego montażu? bo jeżdżę z tym już długo ale to jedyna rzecz, która nie działa w aucie-strasznie mnie to wk..wia i chciałbym w weekend się z tym pobawić o ile można to zrobić w domowych warunkach.
By stefdeath -  19 kwie 2012, 20:18
 -------
#70172
Jutro rano jadę do VTG - będą kilka rzeczy poprawiać w aucie i m.in. ten wskaźnik. Mam nadzieję, że reanimują go :)
By stefdeath -  25 kwie 2012, 9:17
 -------
#70891
Ten polar FIS+ to zajebista opcja i wcale nie tak droga. Porządny dokładny zegar doładowania to >600zł a jakby chcieć mieć dodatkowe wskaźniki temp oleju, egt itp. to na pewno wyjdzie dużo drożej. O kwestii estetycznej już nie wspomnę.