#61377
Panowie może to mega lamerskie pytanie ale może ktoś z was się orientuje jak w gti się montuje wskaźnik doładowania?
Mam takie coś założone po poprzednim właścicielu ale nie działa. Przed kupnem mówił mi, że mu źle założyli i przestał działać.
Tuż przed sprzedażą coś tam poprawił i zegar działał ale jak dorwałem się do auta po kupnie i porządnie popałowałem to znowu padł.
Zegar to chyba autometer - ma 2 kabelki które wpina się od tyłu zegara( tak jak np. do głosników) . Podejrzewam że jeden odpowiada za podświetlenie, które działa bez zarzutu. Drugi kabelek nie mam pojęcia gdzie idzie i co można było spartolić, że po butowaniu zegar przestaje wskazywać.
Mogą być jakieś konsekwencje złego montażu? bo jeżdżę z tym już długo ale to jedyna rzecz, która nie działa w aucie-strasznie mnie to wk..wia i chciałbym w weekend się z tym pobawić o ile można to zrobić w domowych warunkach.
Mam takie coś założone po poprzednim właścicielu ale nie działa. Przed kupnem mówił mi, że mu źle założyli i przestał działać.
Tuż przed sprzedażą coś tam poprawił i zegar działał ale jak dorwałem się do auta po kupnie i porządnie popałowałem to znowu padł.
Zegar to chyba autometer - ma 2 kabelki które wpina się od tyłu zegara( tak jak np. do głosników) . Podejrzewam że jeden odpowiada za podświetlenie, które działa bez zarzutu. Drugi kabelek nie mam pojęcia gdzie idzie i co można było spartolić, że po butowaniu zegar przestaje wskazywać.
Mogą być jakieś konsekwencje złego montażu? bo jeżdżę z tym już długo ale to jedyna rzecz, która nie działa w aucie-strasznie mnie to wk..wia i chciałbym w weekend się z tym pobawić o ile można to zrobić w domowych warunkach.
leon TS:190KM--> V GTI: 264KM--> jetta: 170KM--> saab9-3: 220KM