Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Biegu -  06 lut 2012, 16:43
 -------
#61887
Oddałem auto do warsztatu na montaż szpery Quaifa ( aiiii :) ). Okazało się niestety ze rozsypany jest takze dwumas. Teraz stoję przed wyborem czy zakładać nowy dwumas czy przejsć na wzmocnione sprzęgło bez koła dwumasowego. Ktoś ma jakieś doświadczenia z wymianą koła dm lub montażem mocniejszego sprzęgła? Będę wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.

Dodam tylko ze kosztowo sportowe sprzęgło ok wychodzi 1/4 drożej niż rozwiazanie OEM.
By stefan-16 -  06 lut 2012, 17:11
 -------
#61891
A jakie są koszta tej szpery?? Powiedz mi kto Ci robi to sprzęgło??
Myślę że chłopaki z CS Ci coś doradzą w tej sprawie, Jak się tylko Patryk pojawi na forum.
Sory za OT :)
By czesiek -  06 lut 2012, 18:32
 dolnośląskie
#61900
Jakie parametry ma/ma miec docelowo Twoje auto? Jezeli nie robisz jakiegos hardcora to najbezpieczniej jest zrobic na serii dwumasie. I nie obawiac sie o wal i panewki jak to bywa w przypadku kół o innym wywazeniu. Nie ma co kombinowac. Pozdro
By Biegu -  06 lut 2012, 18:48
 -------
#61904
czesiek pisze:Jakie parametry ma/ma miec docelowo Twoje auto?
Priorytetem jest dla mnie trakcja. Stąd mody zaczynam od poliuretanów i szpery. Auto to seria a jeśli pójdę w moc to nie planuje raczej nic więcej niż chip + wydech. Zastanawiam sie jednak nad czymś innym niz seria bo autko bedzie w tym roku z 15 razy na torze (taki przynajmniej jest plan).

Czy hamowanie silnikiem ma jakiś zabójczy wpływ na dwumas?