Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By camilo -  06 kwie 2012, 21:24
 -------
#68590
jak w temacie, możecie mi podać jaki jest numer seryjny gratów czyli łańcucha i napinacza ??
Chodzi o silnik BWA.
Niestety golfik nabawił się klekotania na wolnych obrotach jak klekot :oops:
By stefan-16 -  06 kwie 2012, 21:58
 -------
#68598
Oj może być za późno, i trzeba będzie wymieniać wario, oby nie :cry:

Chyba takie numery:
Napinacz 06F 109 217 A
Łańcuch 06D 109 229 B

I chyba przydały by się nowe śrubki. Zamienniki można kupić w sklepie Iparts.
By camilo -  07 kwie 2012, 21:10
 -------
#68706
mam nadzieję że i w moim przypadku tez tak będzie. Przeglądając dział kartoteka wpadłem na wpis maciej551
Objawy identyczne jak u mnie, tak przynajmniej z nagrań wygląda. A jeśli i wario to jakie koszta, orientujecie się ?? Po świetach będe robić mały serwis golfikowi i przy okazji chce wszystko ogarnąć :lol:
By stefdeath -  10 kwie 2012, 9:25
 -------
#68899
stefan-16 pisze:Obiło mi się o uszy że 1500zł.
oryginalny zestaw naprawczy wariatora w aso wycenili mi na ponad 1600zł i to ponad rok temu. Oczywiście plus robocizna ok 400zł. Dlatego chyba warto zacząć od wymiany samego łańcucha i napinacza ;)
By camilo -  10 kwie 2012, 14:01
 -------
#68949
możecie mi potwierdzić te numerki ?? Dzwoniłem dzisiaj do ASO Seata (akurat tam mam dobre ceny na części) i pod tymi numerami akurat nie znajduje, w komputerze mają zupełnie inne podane
By stefdeath -  10 kwie 2012, 14:21
 -------
#68951
Ja mogę Ci tylko potwierdzić, że te numery
stefan-16 pisze: Napinacz 06F 109 217 A
Łańcuch 06D 109 229 B
na pewno są do silnika AXX.
By camilo -  10 kwie 2012, 14:28
 -------
#68956
stefdeath pisze:Ja mogę Ci tylko potwierdzić, że te numery
stefan-16 pisze: Napinacz 06F 109 217 A
Łańcuch 06D 109 229 B
na pewno są do silnika AXX.
to do BWA są na bank inne

P.S.
Pamiętasz swojego czarnego Leona?? Też zamieniłem go na golfa GTI :lol:
By stefdeath -  10 kwie 2012, 16:41
 -------
#68984
camilo pisze:
stefdeath pisze:Ja mogę Ci tylko potwierdzić, że te numery
stefan-16 pisze: Napinacz 06F 109 217 A
Łańcuch 06D 109 229 B
na pewno są do silnika AXX.
to do BWA są na bank inne

P.S.
Pamiętasz swojego czarnego Leona?? Też zamieniłem go na golfa GTI :lol:
haha no to niezłe spotkanie :D no to już jest nas trzech, którzy zamienili TS'y i LC na GTI i forum golfa :)
A wracając do tematu bez etki się nie obędzie więc zapytaj tutaj:
http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... &start=300" onclick="window.open(this.href);return false;
By Slawek -  29 cze 2013, 20:23
 spoza Polski
#101389
czy są takie same nie jestem w stanie potwierdzić, ale raczej tak ponieważ do passata 2.0 fsi otrzymałem takie same graty jak do AXX. łańcuch i napinacz miał takie same nry. co do śrub... te do montażu napinacza dostajesz w zestawie, ta od wariatora jeśli umiejętnie ją odkręcisz będzie się z pewnością nadawała z powrotem. potrzebna Ci będzie uszczelka pod obudowę i przy tej całej operacji zamontuj nowy popychacz pompy, jeśli i tak masz wszystko na wierzchu. nie zapomnij zblokować wałków. pozdrawiam
By golfer_1984 -  29 cze 2013, 20:29
 podkarpackie
#101390
Slawek pisze:czy są takie same nie jestem w stanie potwierdzić, ale raczej tak ponieważ do passata 2.0 fsi otrzymałem takie same graty jak do AXX. łańcuch i napinacz miał takie same nry. co do śrub... te do montażu napinacza dostajesz w zestawie, ta od wariatora jeśli umiejętnie ją odkręcisz będzie się z pewnością nadawała z powrotem. potrzebna Ci będzie uszczelka pod obudowę i przy tej całej operacji zamontuj nowy popychacz pompy, jeśli i tak masz wszystko na wierzchu. nie zapomnij zblokować wałków. pozdrawiam
popychacz zmieniłem na nowy, czy przy wymianie łańcucha trzeba ten wariator odkręcać??