#80759
Witajcie jeszcze raz.
Oto moj przypadek. Dwa tygodnie temu padl mi DiverterValve(*1). Poniewaz jestem za granica (i sprawa wygladala banalnie) pojechalem do ASO. Wymienili zawor i auto odzylo.
Niestety po dwoch tygodniach samochod zaczal jezdzic jak z uszkodzonym DV, z ta roznica, ze nie slychac upuszczanego powietrza.
Pytania
1. Nie dokrecili zaworu i puszcza bokiem? Tylko czy wtedy nie byloby slychac powietrza?
2. Cos ukrecili/urwali/naderwali i peklo?
3. Awarie chodza parami i waste-gate sie zacial?
4. Pompa paliwa? Znalazlem w necie, ze wyciera sie popychacz pompy i masakruje walek i pompe.
4b. Jakie powinno byc cisnienie paliwa - szczegolnie ponizej 2krpm?
5. Tak pro forma- jakie jest prawidlowe cisnienie doladowania?
6. Jakies inne atrakcje?
(*1) Dlaczego to sie nazywa DV jesli dziala jak blow-off (slychac wyrazny swist)? DV, z tego co wiem, powinien puszczac powietrze z powrotem na wirnik turbiny, a BlowOff wyrzuca powietrze poza uklad.
Logi dla dociekliwych:
pozdrawiam
Oto moj przypadek. Dwa tygodnie temu padl mi DiverterValve(*1). Poniewaz jestem za granica (i sprawa wygladala banalnie) pojechalem do ASO. Wymienili zawor i auto odzylo.
Niestety po dwoch tygodniach samochod zaczal jezdzic jak z uszkodzonym DV, z ta roznica, ze nie slychac upuszczanego powietrza.
Pytania
1. Nie dokrecili zaworu i puszcza bokiem? Tylko czy wtedy nie byloby slychac powietrza?
2. Cos ukrecili/urwali/naderwali i peklo?
3. Awarie chodza parami i waste-gate sie zacial?
4. Pompa paliwa? Znalazlem w necie, ze wyciera sie popychacz pompy i masakruje walek i pompe.
4b. Jakie powinno byc cisnienie paliwa - szczegolnie ponizej 2krpm?
5. Tak pro forma- jakie jest prawidlowe cisnienie doladowania?
6. Jakies inne atrakcje?
(*1) Dlaczego to sie nazywa DV jesli dziala jak blow-off (slychac wyrazny swist)? DV, z tego co wiem, powinien puszczac powietrze z powrotem na wirnik turbiny, a BlowOff wyrzuca powietrze poza uklad.
Logi dla dociekliwych:
pozdrawiam