Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By mik7 -  29 wrz 2012, 16:16
 -------
#83535
OK, wlalem 98 i pojezdzilem troche. Teraz, przy max otwartej przepustnicy, zaplon cofa na piatym biegu o 2st. miedzy 1600-2600obr., do 3200 - 0,8st., pozniej nie wiem. Na drugim biegu nie cofa wcale.
Cisnienia jak nie bylo tak nie ma.
Mechanik podejrzewa zapchanego kata. Czyscil ktos z Was katalizator ultradzwiekami?

Jest dwie rzeczy.
Slysze jakies stlumione powietrze(albo jakby piach przez rure lecial) tak miedzy 2500-3000 obr jak mam gaz do opru wcisniety. Najlepiej na 4, 5 biegu. To na pewno nie jest DV. Wtedy, co prawda, otwiera sie WasteGate ale wydaje mi sie, ze kiedys tego nie bylo. Jak jest u Was?
EGR w tych silnikach nie ma?