Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Talent -  06 wrz 2012, 18:41
 -------
#81492
Mam takie pytanko, mam u siebie w mk5 gti zaontowany zawor blow off i cos sie z nim stało, bede go wymieniał na seryjny DV. Problem polega na tym że normalnie powietrze było wypuszczane jak odejmowało sie noge z gazu. A teraz tak jakby zawor nie trzymał ciśnienia i syczy cały czas od pewnego zakresu obrotów. Co z tym zrobić ? Potzrebuje jutro jechać auem a nie wiem czy mozna nim jezdzic, bo nie wiem czy nie bedzie to ze szkoda dla turbo, bo przeciez jak BOV wypuszcza to powietrze to komp wskazuje za niskie cisnienie w układzie i turbo dmucha bez potrzeby, czy cos sie moze stac z tym ? z gory dzieki za odp
Awatar użytkownika
By krz_p -  06 wrz 2012, 20:26
 wielkopolskie
#81498
turbosprężarka może paść, będzie pompować na maxa aby nabić odpowiednie ciśnienie, a nie będzie w stanie
By Talent -  06 wrz 2012, 20:50
 -------
#81504
Czyli najlepiej wymienic na seryjny DV ? Bo słyszałem ze BOV nie jest zbyt dobrym rozwiazanem do TFSI....
By korzen88 -  06 wrz 2012, 23:18
 -------
#81536
Ale z tego co się orientuje to do GTI jest tylko podkładka pod zawór DV imitującą blow off-a, a nie zamiast DV, mam rację?
Jak koledze syczał przy wciśniętym gazie to miał właśnie zawór dv do wymiany. Więc może z Twoją podkładka wszystko ok tylko zawór się popsuł?
By korzen88 -  07 wrz 2012, 19:59
 -------
#81591
czesiek pisze:Co nie zmienia faktu ze to shit :D
Trochę bym się kłucił, przejechałem na tej podkładce forge'a 60tys. km plus to co przejechał mój poprzednik i żadnych problemów z DV, PCV, turbo dmucha idealnie, dzwięk syczenia kwestia gustu, ale odgłos "pierdzenia/strzelania" z wydechu przy włączaniu się esp kiedy odcina moc/moment jest bardzo przyjemny :D
ale to tylko moje zdanie :D
By korzen88 -  07 wrz 2012, 21:06
 -------
#81593
antoś pisze:Ale strzaly z wydechu sa tez bez bov'a.
Niewiedziałem bo już jak kupiłem GTI V to miał podkładkę:)
By czesiek -  08 wrz 2012, 0:39
 dolnośląskie
#81601
korzen88 pisze:
czesiek pisze:Co nie zmienia faktu ze to shit :D
Trochę bym się kłucił, przejechałem na tej podkładce forge'a 60tys. km plus to co przejechał mój poprzednik i żadnych problemów z DV, PCV, turbo dmucha idealnie, dzwięk syczenia kwestia gustu, ale odgłos "pierdzenia/strzelania" z wydechu przy włączaniu się esp kiedy odcina moc/moment jest bardzo przyjemny :D
ale to tylko moje zdanie :D
A ja już pisalem dlaczego jest to shit. Poszukaj sobie. PS jak już to kłócił
By korzen88 -  08 wrz 2012, 10:46
 -------
#81609
czesiek pisze:
korzen88 pisze:
czesiek pisze:Co nie zmienia faktu ze to shit :D
Trochę bym się kłucił, przejechałem na tej podkładce forge'a 60tys. km plus to co przejechał mój poprzednik i żadnych problemów z DV, PCV, turbo dmucha idealnie, dzwięk syczenia kwestia gustu, ale odgłos "pierdzenia/strzelania" z wydechu przy włączaniu się esp kiedy odcina moc/moment jest bardzo przyjemny :D
ale to tylko moje zdanie :D
A ja już pisalem dlaczego jest to shit. Poszukaj sobie. PS jak już to kłócił
Ja napisałem swoje zdanie, Ty też jest ok :D
p.s. nie przypominaj mi proszę mojej pani od polskiego bo źle ją wspominam :)
By Talent -  15 wrz 2012, 13:16
 -------
#82138
Co do mojego BOV'a okazało się że jest sprawny w 100 % wypadł tylko jeden wężyk ;) Okzało się ze zamiast seryjnego DV mam zamiennik forge dedykowany do tego silnika, podkładka też była ;) Wystarczyło włożyć tylko wężyk ale ja i tak wymieniłem na ori DV. Jakby ktos chciał kupić to sprzedaje cały zestaw na allegro: http://allegro.pl/blow-off-bov-forge-2- ... 30500.html" onclick="window.open(this.href);return false;