Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Illu -  24 wrz 2012, 11:45
 mazowieckie
#82897
Jechałem dziś rano do pracy samochodem i zobaczyłem żółtą lampkę oraz info na CHECK FUEL CUP.
Czy ktoś spotkał się z taką kontrolką i wie co może oznaczać, dodam że sprawdziłem wlew paliwa i korek ( odkręciłem i zakręciłem do kliknięcia ) i po odpaleniu silnika nadal się świeci. Jakieś propozycje co to może być???
By Illu -  24 wrz 2012, 13:58
 mazowieckie
#82912
Prześledziłem już interneta wzdłuż i wszerz i fakt faktem ze taka głupota i tak wkur.... oko i to jeszcze bede musiał jeżdziś kilka dni lub tzw cykli, masakra jakaś. I tak jade na test wieczorem bo nie wytrzymam nerwowo :) może go skasują.
By kostecki -  24 wrz 2012, 14:06
 mazowieckie
#82913
Skasowanie nic nie da błąd i tak wróci bo masz nie szczelność w układzie odpowietrzającym par paliwa.
Opcja dobrze znana szczególnie USA.

Ja walczyłem z tym około miecha i wyleczyłem GTIka z bólu masz UE czy USA???
Jak masz USA to posprawdzaj te rzeczy :

Po 1. Sprawdź=wymień zawór N80 i sprawdź czy wszystkie węże przy tym zaworze są całe nie popękane itp.
Po 2. Sprawdź zawór lubi się przytkać odpowietrzający zbiornik par paliwa znajduje się pod poszyciem tylnego nadkola,
pod wlewem paliwa.
Po 3. Sprawdź kable pod autem może któryś się zapchał albo przełamał.
Po 4. Wymień korek paliwa.

To na pewno pomoże :mrgreen:
By Illu -  24 wrz 2012, 15:37
 mazowieckie
#82928
mam wersje USA. Masakra jakaś :shock:
par paliwa ?? w momecie jak sie naprawi jedną z 4 opcji błąd sam zniknie czy trzeba kasowac?
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2012, 15:46 przez Illu, łącznie zmieniany 1 raz.
By kostecki -  24 wrz 2012, 15:39
 mazowieckie
#82929
Normalka :wink: na pocieszenie powiem Ci tak korek w ASO około 125 pln
zawór N80 jakieś 80 pln :mrgreen:
W większości przypadków wymiana tych dwóch rzeczy daje spokój z cupem ale sprawdzenie reszty zawsze warto zrobić :D
Tak opary z baku się wydostają bo jest nie szczelność w układzie. To przez ekologów wszytsko :wink:
By Illu -  25 wrz 2012, 10:34
 mazowieckie
#83012
TEMAT OGARNIĘTY
już jechałem aby sprawdzić co jest nie tak kiedy to lampka sama zgasła. Powodem był pewnie korek który był nie dokręcony lub brudny ( wyczyściłem aż sie błyszczał :). Po przejechaniu 3 km problem zniknął. Taka głupota a z poniedziałku potrafi zepsuć humor człowiekowi.
By Slawek -  07 cze 2013, 22:13
 spoza Polski
#100037
halo. nie chce zakładać nowego tematu. krótko spytam. AXX po programie. do niedawna wszystko super, jednak od jakiś kilku dni problem z zapalaniem. raz załapie na dotyk kluczyka, raz po kilku sekundach, raz jeszcze na dotyk i się przydusi, raz normalnie jak dawniej... dla orientacji forumowiczów: pompa tfsi HITAHI prawdopodobnie 90 tys. auto klienta jest z holandi, popychacz pompy 4 tys ori, cewki 4 tys ori, świece też za jednym zamachem wymieniane 4 tys, VCDS- żadnych błędów. co myślicie? koniec hitaczi? aaa i twierdzi że wtryski ma z ED30 30 tys. dzięki za pomoc z góry.
By Slawek -  08 cze 2013, 20:51
 spoza Polski
#100114
Anotś, z tego co mówi najpierw miał zrobionego wirusa w holandii, później zamontował nowe wtryski z ED30 i auto jeździło dobrze jakieś niecałe 30 tys. od jakiegoś tygodnia objawy tak jak napisałem. nie wnikam co on z tym autem robi, interesuje mnie ta pompa hitachi, dlaczego ona w ogóle tam siedzi? coś musiało być, skoro ori padła lub tym podobne... dziwne. auto ma obecnie 180 tys,