Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Illu -  07 lis 2012, 11:15
 mazowieckie
#86341
Mam Golfa GTI 2006 w DSG przebieg 137 tys i wczoraj rano jak jechałem to zaobserwowałem delikatne spadki mocy podczas równej jazdy, a nawet redukcje biegu na niższy. Po 2 godzinach odpaliłem auto wracając do domu wszystko było ok po południu poruszałem się po mieście jeszcze ok 6 kilometrów i nic sie nie działo.
Dziś znów zaczął wariować a obroty silnika na P po wciśnięciu gazu i odpuszczeniu spadały do 500 i wracały na 900 jakby się dławił, a podczas jazdy zaobserwowałem delikatny spadek mocy i szarpnięcie ( tak jakby coś się przytykało i przymulał sie na 0,5 sekundy ). Może ktoś miał kiedyś coś podobnego w swoim aucie?
Akcja zaczęłą się następnego ranka jak zatankowałem dzień wcześniej wieczorem na orlenie 98 ( a racej gość mi zalał ).
By Illu -  07 lis 2012, 12:49
 mazowieckie
#86355
Czy zalał Pb to właśnie nie wiem, nie sprawdziłem go ( mój błąd )
Co do zaworu pcv to nie wiem co to jest :lol: i jak go sprawdzić ??? jeśli możeć wyjaśnić byłbym wdzięczny
By stefan-16 -  07 lis 2012, 12:56
 -------
#86356
Na forum jest opisane wszystko co gdzie i jak. Ja miałem taki problem że jak jechałem sobie na 6 ok 120km/h to auto tak jak by samo hamowało i zwalniało, takie dziwne uczucie jak by mnie wiatr zatrzymywał :) Wymieniłem i po problemie. Natomiast jak miałem praktykę w ASO przyjechał Passat 2.0TFSI i był do wymiany PCV ale pokazało błąd na kompie. U mnie błędów nie wywaliło, może podepnij pod kompa i zobacz czy coś pokazało.

Chłopaki nie ma już paliw z ołowiem są same bezołowiowe:D A ropy by Ci raczej nie nalał bo chyba nie wejdzie we wlew.
Awatar użytkownika
By Tyson -  07 lis 2012, 14:10
 mazowieckie
#86368
stefan-16 pisze: Chłopaki nie ma już paliw z ołowiem są same bezołowiowe:D A ropy by Ci raczej nie nalał bo chyba nie wejdzie we wlew.
Wiemy, że nie ma. Tylko weź napisz symbol benzyny bezołowiowej :mrgreen:
Rzeczywiście, pistolet od ON nie wejdzie. Chociaż jak popieści to się wszystko zmieści :wink:
By Illu -  07 lis 2012, 15:11
 mazowieckie
#86373
Faktycznie czytając o PCV niby dolegliwości się by mniej więcej zgadzały i wskazywały na PCV. Czyli jedynym rozwiązaniej jest podpięcie po kompa i sprawdzenie jak dobrze rozumiem???
Stefan orjętujesz się jak mniej więcej to w serwisie wygląda cenowo ???
By bastianek1 -  07 lis 2012, 15:19
 -------
#86374
Illu pisze:Faktycznie czytając o PCV niby dolegliwości się by mniej więcej zgadzały i wskazywały na PCV. Czyli jedynym rozwiązaniej jest podpięcie po kompa i sprawdzenie jak dobrze rozumiem???
Stefan orjętujesz się jak mniej więcej to w serwisie wygląda cenowo ???
Olej serwis, sam to wymienisz. A kompem ja służe w razie czego :wink: ( niestety tylko w weekendy )
By Illu -  07 lis 2012, 15:35
 mazowieckie
#86375
Sądzę iż dam radę bez problemu tylko kwestja diagnostyki czy to aby to na 100 :). Juto z samego rana się tym zajmę przed pracą
Jak coś to sie złapiemy na weekendzie


No to klops jak wracałem wieczorem do domu to silnik poszarpał, poprzymulał, nie wrzycał biegu w górę ( dopiero jak się wkręcił na 4 tys ) redukował, strzelił z wydechu ( nieco mocniej niż zwykle :) )przy przyspieszaniu coś jakby syczał ( tak jak powietrze by uciekało bokiem ) i po chwili przestał szaepać i zamulił się na maxa tak jakby nie dostawał ładowania z turbo. Zawór DV raczej to nie jest bo mam Forge czyli wychodzi na to ze PCV poszło w pizdu brzytko mówiąc.