Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By korzen88 -  07 lis 2012, 22:19
 -------
#86420
A to zamulenie jest bardziej wyczuwalne z dołu czy przy wyższych obrotach? Kolega miał walnięty DV i przy przyspieszaniu było słychać syczenie, nie miał góry w ogóle, dół szedł jeszcze ok.
By Illu -  07 lis 2012, 22:30
 mazowieckie
#86422
a no efekt jest taki że nie ma mocy, na P jak daje gaz i puszczam to zawór upuszcza jak należy i słychać jednorazowe PSSSSS, jak jade i daję gaz to tak jakby nie dostawał doładowania. jutro bede wiedział więcej :)

No i byłem dziś podpiąć po komputer i wyskoczył błąd o przekroczonej granicy turbo doładowania. po skasowaniu wszystko wróciło do normy. teraz tylko czekać aż sie powtórzy albo i nie :D
By Illu -  11 lis 2012, 21:44
 mazowieckie
#86787
Problem znowu się pojawił w piątek. z tą różnicą ze w sobote było wszytko OK. Silnik się zamulał i przy pszyspieszaniu syk był dość głośny. po wyłączeniu silnika i włączeniu jakby się naprawiło. Czy przy uszkodzonym PCV czy Breather Tube nie powinno być tak ze będzie go zamulało cały czas???
By bastianek1 -  12 lis 2012, 20:04
 -------
#86855
Illu pisze:Właśnie dziś wsadziłem ori DV ten nowy z końcówką G :)
i zobaczymy oby to było to :lol:
czy na naszej wsi jest jakas hamownia?
Są 2 sztuki, ale nie wiem czy jest sens zawracac sobie nimi głowe :wink:
By bastianek1 -  12 lis 2012, 20:45
 -------
#86866
Opinie są przeróżne...z tendencją negatywną...ale... Na samym początku jakieś kwiatki tam wychodziły, jest to już jakiś czas, wieć może się poprawiło. Nie wiem czy nie lepiej Ci się wybrać do wawy.
By Illu -  15 lis 2012, 9:40
 mazowieckie
#86987
no i jak w poniedziałek załorzyłem ori DV to dopiero po 3 dniowej nieobecności dziś osobiście sam testowałem auto i jest OK ( odpukać ).
Bastianek jak bedziesz u nas w Radomiu to daj znać :)