Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By korzen88 -  19 lut 2013, 22:00
 -------
#92872
Tak jak w tytule. Jak zdemontować podkładkę pod zawór dv forge'a? Czy ktoś to robił? Poproszę informacje krok po kroku bo nie jestem biegły w takich sprawach niestety :D Żebym przez przypadek za dużo nie zdemontował :lol:
By korzen88 -  20 lut 2013, 23:08
 -------
#92937
Za dużo ten film mi nie dał, jak zdemontuje tą podkładke to te dłuższe sruby bedą pasowały czy potrzebuje seryjnych krótszych?
Mam kanał ale pomimo tego cieżko się tam dostać. Co trzeba zdemontować żeby się tam dostać?
By Illu -  22 lut 2013, 9:59
 mazowieckie
#93038
Tak musisz dostać się do niego od spodu.....pytałeś czy coś trzeba demontować dodatkowo więc napisałem że nie ( oprócz osłony pod silnikiem ) jak wjedziesz sobie na kanał i wiesz gdzie mniej więcej sie znajduje DV to nie da się go nie zobaczyć.
By korzen88 -  22 lut 2013, 14:26
 -------
#93062
Zamówiłem już te krótsze śruby, dzis sprawdzalem na kanale dojscie do tej podkładki to nawet nie jest takie złe, widać nawet jedną śrube mocująca z tych trzech, do pozostałych dwóch mam nadzieje że się jakoś dostane bo są one z góry. A osłony silnika nawet nie trzeba zciągać bo podkładka forgea jest już za osłoną z tyłu silnika. Za tydzień przyżeźbie ten temat, jak dalej obroty będą falować to na następny ogień idzie zawór PCV. :D
By korzen88 -  25 lut 2013, 14:37
 -------
#93235
Tadek pisze:od razu wymień zawór na ten nowszy ;)
Jutro oddaje auto do serwisu bo doszedł kolejny objaw prócz falujących obrotów, na niższych biegach czuć lekkie szarpnięcie po odpuszczeniu gazu do tego zapalił się lampka check engine. Zobaczymy, mam nadzieje że nic drogiego się nie popsuło.