Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Slawek -  06 sty 2014, 20:20
 spoza Polski
#114767
witam was. jak w temacie, czy ktoś z użytkowników forum spotkał się z defektem uszczelki pod głowicą axx? jeśli tak to przy jakim przebiegu, po programie czy przy ori sofcie, czy jednak te uszczelki trzymają się kupy? pytanie profilaktyczne...
By Slawek -  16 sty 2014, 22:47
 spoza Polski
#116301
up?? dodam, że chodzi o samochód który właśnie naprawiam. olej, płyny, paski, rozrząd itd. właściciel skarży się na niewielkie ilości białej mazi pod korkiem. sam to widziałem i naprawdę są bardzo znikome, głównie jak twierdzi po przejechaniu z domu do pracy ( na małych odległościach). do tego przez jakieś 10tys km ubyło maksymalnie 2 mm płynu w zbiorniku wyrównawczym. jakieś sugestie? dodam że to mój stały klient i wymieniałem mu nie co 30 a 20 tys popychacz pompy. cała reszta również na czas. właściciel bardzo szczegółowy i wszystkie 'plotki' bierze sobie do głowy. co mam mu powiedzieć? sam posiadam 3 gti w tym ed30, v i vI i nie miałem takiego problemu w żadnym z nich ( piątka axx ma 260 tys przejechane, auto od nowości w moich rękach), może powietrze jakieś takie wilgotne teraz:) dla orientacji to jest również axx z 203 tkm program od jakiś 120tys... dajcie coś znać.
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  16 sty 2014, 22:58
 śląskie
#116303
Masło w 1,6 8v to norma. A ubywanie płynu w takiej ilosci moze świadczyc być może poprostu że się poci na któryms węźu na łączeniu i odrazu wyparowywuje.

Jeśli sie nie robią twarde weże to usczelka raczej ok.
By golfer_1984 -  16 sty 2014, 23:01
 podkarpackie
#116306
Slawek pisze:up?? dodam, że chodzi o samochód który właśnie naprawiam. olej, płyny, paski, rozrząd itd. właściciel skarży się na niewielkie ilości białej mazi pod korkiem. sam to widziałem i naprawdę są bardzo znikome, głównie jak twierdzi po przejechaniu z domu do pracy ( na małych odległościach). do tego przez jakieś 10tys km ubyło maksymalnie 2 mm płynu w zbiorniku wyrównawczym. jakieś sugestie? dodam że to mój stały klient i wymieniałem mu nie co 30 a 20 tys popychacz pompy. cała reszta również na czas. właściciel bardzo szczegółowy i wszystkie 'plotki' bierze sobie do głowy. co mam mu powiedzieć? sam posiadam 3 gti w tym ed30, v i vI i nie miałem takiego problemu w żadnym z nich ( piątka axx ma 260 tys przejechane, auto od nowości w moich rękach), może powietrze jakieś takie wilgotne teraz:) dla orientacji to jest również axx z 203 tkm program od jakiś 120tys... dajcie coś znać.

niech pojeździ dłużej i rozgrzeje go dobrze, to jest efekt jazdy na krótkich odcinkach ta maź
By stefdeath -  16 sty 2014, 23:11
 -------
#116310
Powiedz klientowi niech przegoni czasem auto w trasie to majonez zniknie i zobaczy czy mu nie wywala płynu przy wysokich prędkościach bo tak zazwyczaj jest przy walniętej upg.
Sama upg pewnie wieczna nie jest, ale obstawiam, że pada przy bardzo dużych przebiegach albo w wyjątkowo skatowanych egzemplarzach.
By Slawek -  16 sty 2014, 23:19
 spoza Polski
#116311
dokładnie tak mi się wydaje. sprawdzałem właśnie dzisiaj wszystkie węże na gorącym silniku, są miękkie no i nigdzie nie wymacałem:) śladów pocenia się któregoś z nich. może po prostu trosze odparowało, 2 mm z tego co twierdzi to nie dużo. tak jak twierdzicie koledzy uszczelka ta wytrzymuje spora ilość km, ale zadałem to pytanie profilaktycznie ( może ktoś miał juz z tym do czynienia), a auto to ja sam chyba przegonie:) dam znać co się wydarzy... jednak nie zamykam tematu piszcie co myślicie. z górny dzięki
By maverick -  17 sty 2014, 18:16
 lubelskie
#116395
Ten wlasciciel GTI to chyba musi byc aptekarz z zawodu :)
Jak mozna wymierzyc 2 milimetrowa roznice w poziomie plyu?
Po pierwsze "przezroczystosc" tego zbiorniczka pozostawia wiele do zyczenia,niech auto krzywo stanie,to poziom tez sie z lekka zmieni,niech bedzie mniej lub bardziej rozgrzane,to tez bedzie inaczej pokazywac.
By czesiek -  09 paź 2014, 21:04
 dolnośląskie
#145793
Super, tyle wniosles do tematu, ze mozesz sobie pogratulowac buziakiem w czolo :sleepy: Takich jak Ty powinno sie usuwac ze swojego otoczenia za skrajnie niski iloraz IQ.
By djrafix -  29 sty 2015, 23:06
 lubelskie
#163632
Witam,mam koljeny problem w swoim golfie, strasznie mi sie poci pod uszczelką głowicy,az prawie mi spływa juz po silniku. Czy wymiana samej uszczelki pomoze?. Czy trzeba również planować głowicę ?.