#281035
PACJENT: GOLF V 1.6FSI BLP
Mam problem z moim Golfem:
Po wymianie rozrządu odpala niby normalnie jednak dławi /dusi nie utrzymuje obrotów i gaśnie jeśli nie utrzymam go na lekkim gazie... silnik szybko się nagrzewa i po minucie/dwóch aż leci dym z okolic silnika - czuć spaleniznę...
Po świecach widać że nie spala dobrze mieszanki i czuć benzynę na świecach
Rozrząd ustawiony na czujnik zegarowy i blokadę do rozrządu - błąd ustawienia 0,04mm wałki względem wału - zatem uważam że bardzo dobrze.
- wymienione wszystkie świece na nowe BOSCH
- wymienione wszystkie cewki na OE VW
- wymieniony pierwszy odcinek rury wydechowej z nowym katalizatorem
niestety nadal brak rozwiązania... czekam na konkretne podpowiedzi...
PS. VCDS - jedyne błędy:
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal
1830 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) Short to Plus P1912 - 001 - Upper Limit Exceeded
Mam problem z moim Golfem:
Po wymianie rozrządu odpala niby normalnie jednak dławi /dusi nie utrzymuje obrotów i gaśnie jeśli nie utrzymam go na lekkim gazie... silnik szybko się nagrzewa i po minucie/dwóch aż leci dym z okolic silnika - czuć spaleniznę...
Po świecach widać że nie spala dobrze mieszanki i czuć benzynę na świecach
Rozrząd ustawiony na czujnik zegarowy i blokadę do rozrządu - błąd ustawienia 0,04mm wałki względem wału - zatem uważam że bardzo dobrze.
- wymienione wszystkie świece na nowe BOSCH
- wymienione wszystkie cewki na OE VW
- wymieniony pierwszy odcinek rury wydechowej z nowym katalizatorem
niestety nadal brak rozwiązania... czekam na konkretne podpowiedzi...
PS. VCDS - jedyne błędy:
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal
1830 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) Short to Plus P1912 - 001 - Upper Limit Exceeded
tymOn