#131678
oglądałem je kilka razy i raczej jak nigdzie się nie zagną przy montażu to niema opcji aby po jednym czy kilku rozebranich kolektora nadawały się do wymiany.
przy głowicy sa jakby z twardego silikonu zaqwsze czyszczę ten obszar metalowy przed montażem na czysto szmatką z rozpuszczalnikiem aby piasek nie podszedł.
a te górne co sa na łączeniu to jest tez taka jakby guma z podwujnymi kołnierzami uszczelniającymi.
jedynie co ja myslałem to o wymianie tych przy głowicy ale nie zauważyłem na nich żadnego uszkodzenia lub zdeformowania.
To nie sa uszczelki jak w innych autach z papieru lub azbestu.
przy głowicy sa jakby z twardego silikonu zaqwsze czyszczę ten obszar metalowy przed montażem na czysto szmatką z rozpuszczalnikiem aby piasek nie podszedł.
a te górne co sa na łączeniu to jest tez taka jakby guma z podwujnymi kołnierzami uszczelniającymi.
jedynie co ja myslałem to o wymianie tych przy głowicy ale nie zauważyłem na nich żadnego uszkodzenia lub zdeformowania.
To nie sa uszczelki jak w innych autach z papieru lub azbestu.