#109171
Tak więc mechanik może mieć rację, że trzeba by było powymieniać uszczelki w silniku?
U mnie identyko. TTTMkebes pisze:Mi ten majonez podczas zimnych dni to potrafi się pojawiać nawet po dlugiej trasie jak samochód postoi dłuższy czas i mu silnik ostygnie. Ale płynu mi nigdy nie ubywa. Na bagnecie nic mi się nie zbiera, chociaż raz mi się zdarzyło, że mi kropla wody z niego skapła jak sprawdzałem poziom oleju.
nie ma takiej możliwości, jedynie zmiana softu, swego czasu seat miał akcję serwisową dla tego typoszeregu silników, wgrywali nowy soft z wyższymi obrotami co pozytywnie wpływało na wyeliminowanie drgań silnikaandrev2222 pisze:Witam, ktoś się orientuje, czy w silniku BGU benzyna 102 KM można lekko podnieść obroty za pomocą VCDS?
może wprowadzić co zechce a obroty się nie zmienią, dex BGU, BSE itp... to nie TDIdexter23pl pisze:Sprawdź jakaś podobną wartość. Może akurat.