Witam
Dzisiaj z ciekawości obczajałem zbiorniczek z filtrem aktywnym bo on też może być przyczyną warjujących obrotów (nieszczelność, uszkodzony zaworek). Pytanie: czy ten przewód na zdjęciu nie ma być gdzieś podłączony, a jeżeli nie czy to że jest on ułamany u góry ma jakiś negatywny wpływ na pracę silnika?
Uploaded with
ImageShack.us
Po odłączeniu przewodu, który idzie ze zbiornika paliwa silnik od razu zaczyna dziwnie pracować. Tak jakby wpada w wibracje.
Uploaded with
ImageShack.us
A teraz kuriozum: po odłączeniu wtyczki jak mniemam zasilającej zaworek zaświeciła mi się kontrolka ESP na desce i przycisk wyłączania ESP był podświetlony. Po założeniu wtyczki kontrolka ESP zgasła za trzecim odpaleniem auta.
Uploaded with
ImageShack.us
Dodam, że na innych forach (VW Passat) czytałem, że ten zaworek jak działa to słychać "cykanie". U mnie takie coś nie występuje, no ale to pisali o innym aucie. Jutro rano odłączę to ustrojstwo ponownie i zobaczę jak auto będzie się zachowywać na zimnym silniku.