#9613
"Gama silników pozosta³a praktycznie bez zmian. Benzynowe jednostki reprezentowane s± przez silniki 1,6 (75 kW/102 KM), 1,4 TFSI (92 kW/125 KM), 1,8 TFSI (118 kW/160 KM) i 2,0 TFSI (147 kW/200 KM), turbodiesle znajdziemy w ofercie trzy – 1,9 TDI (77 kW/105 KM) oraz dwie wersje 2,0 TDI CR z bezpo¶rednim wtryskiem paliwa common-rail (103 kW/140 KM i 125 kW/170 KM). Na szczycie pozostaj± jednostki 3,2 FSI (184 kW/250 KM) oraz 2,0 TFSI (195 kW/265 KM) montowana w najostrzejszej wersji S3, która bêdzie teraz dostêpna równie¿ z karoseri± Sportback.
Silnik 1,6 oferowany bêdzie równie¿ w wersji spalaj±cej mieszankê E85, przygotowano te¿ oszczêdn± wersjê 1,9 TDI e, której zu¿ycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 4,5 l/100 km.
Dwusprzêg³owa przek³adnia S tronic z sze¶cioma prze³o¿eniami jest standardem w 3,2 FSI, w po³±czeniu z silnikami wysokoprê¿nymi i benzynowym 2,0 TFSI przek³adnia dostêpna bêdzie za dop³at±. Dla pozosta³ych jednostek przewidziano 7-stopniow± wersjê z dwoma suchymi sprzêg³ami. System quattro ze sprzêg³em Haldex najnowszej generacji oferowany bêdzie w po³±czeniu z piêcioma silnikami."
jakis rewolucyjnych zmian nie ma, mnie osobiscie to auto nigdy jakos bardzo sie nie podoba³o, dosz³y jeszcze te diody led z przodu, dla mnie minus, chociaz ogólnie "mo¿e byæ".
a wiêc, braciszek Golfa przeszed³ facelifting, z Golfem powinni zrobic to samo, a wypuszczaja VI...
"Gama silników pozosta³a praktycznie bez zmian. Benzynowe jednostki reprezentowane s± przez silniki 1,6 (75 kW/102 KM), 1,4 TFSI (92 kW/125 KM), 1,8 TFSI (118 kW/160 KM) i 2,0 TFSI (147 kW/200 KM), turbodiesle znajdziemy w ofercie trzy – 1,9 TDI (77 kW/105 KM) oraz dwie wersje 2,0 TDI CR z bezpo¶rednim wtryskiem paliwa common-rail (103 kW/140 KM i 125 kW/170 KM). Na szczycie pozostaj± jednostki 3,2 FSI (184 kW/250 KM) oraz 2,0 TFSI (195 kW/265 KM) montowana w najostrzejszej wersji S3, która bêdzie teraz dostêpna równie¿ z karoseri± Sportback.
Silnik 1,6 oferowany bêdzie równie¿ w wersji spalaj±cej mieszankê E85, przygotowano te¿ oszczêdn± wersjê 1,9 TDI e, której zu¿ycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 4,5 l/100 km.
Dwusprzêg³owa przek³adnia S tronic z sze¶cioma prze³o¿eniami jest standardem w 3,2 FSI, w po³±czeniu z silnikami wysokoprê¿nymi i benzynowym 2,0 TFSI przek³adnia dostêpna bêdzie za dop³at±. Dla pozosta³ych jednostek przewidziano 7-stopniow± wersjê z dwoma suchymi sprzêg³ami. System quattro ze sprzêg³em Haldex najnowszej generacji oferowany bêdzie w po³±czeniu z piêcioma silnikami."
jakis rewolucyjnych zmian nie ma, mnie osobiscie to auto nigdy jakos bardzo sie nie podoba³o, dosz³y jeszcze te diody led z przodu, dla mnie minus, chociaz ogólnie "mo¿e byæ".
a wiêc, braciszek Golfa przeszed³ facelifting, z Golfem powinni zrobic to samo, a wypuszczaja VI...