Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
By Sylwestro -  15 mar 2013, 19:08
 -------
#94285
antoś pisze:Nie ma sensu zakładać Sportline i B6 bo te amortyzatory podnoszą auto. Do Sportline zakłada się B8.
Podnoszą lub obniżają auto sprężyny amortyzator nie ma większego znaczenia w tej kwestii.No chyba zę gwint :D
By antoś -  15 mar 2013, 19:52
 łódzkie
#94289
Błąd, błąd. B6 podnoszą auto, wiem to z doświadczenia, a nie z teorii. Już niejeden znajomy po założeniu b6 był załamany tym, że jego auto stoi jak koza. Koledze GTI po założeniu B6 stoi z przodu jak zwykły Golf 1,6. Tak samo znajomy po zamontowaniu B6 i Pro-Kit osiągnął prawie seryjną wysokość zawieszenia w Leonie.

Do obniżanych samochodów Bilstein oferuje B8, które są często nawet tańsze niż B6, więc po co kombinować.
By Sylwestro -  15 mar 2013, 20:08
 -------
#94290
ile głow tyle opinni :D Ja w swoim 1.9 nie moge powiedzieć że stoi wyzej a napewno jest niżej jak na serii a mam B6 z pro kitem.Zależy jeszcze jakie koło wkładasz bo jak seryjną 15 to na pewno efektów wiekszych nie bedzie.Wybór miedzy B6 a B8 to już zalezy od tego kto co lubi bo B6 jest to amor średnio utwardzany a B8 to już przysłowiowy beton :D
By antoś -  15 mar 2013, 22:54
 łódzkie
#94306
Według Bilsteina B6 i B8 to podobna twardość, tylko różni się właśnie tym, że B8 jest do obniżonych zawieszeń, a B6 do tych z seryjną wysokością.

To nie opinia oparta na teorii tylko obserwacja.
By jurgeen -  16 mar 2013, 13:32
 pomorskie
#94318
ja właśnie mam dylemat, bo mam w piwnicy Eibachy Sportline i teraz nie wiem, czy dokupować do nich amorki czy w podobnej cenie nowy gwint :)
By Sylwestro -  16 mar 2013, 16:33
 -------
#94329
jurgeen pisze:ja właśnie mam dylemat, bo mam w piwnicy Eibachy Sportline i teraz nie wiem, czy dokupować do nich amorki czy w podobnej cenie nowy gwint :)
Też tak miałem kit czy gwint to zawsze jest dylemat.Wszystko zależy po jakich ścieżkach jeżdzisz i jak często.
Awatar użytkownika
By Kulon -  03 kwie 2013, 10:56
 spoza Polski
#95387
jest ktoś w stanie po kodzie wyposażenia z wlepki stwierdzić jakie sprężyny powinny być u mnie w aucie ? chodzi mi o kolorowe kropki
a może ktoś się podzieli wiedzą jakie oznaczenie kropkowe powinno być w standardowym variancie - powiedzmy żeby wyglądał samochód jak "koza"


Obrazek
By trzeci5 -  07 kwie 2013, 13:00
 śląskie
#95625
Ja mam wersje SPORT i w kodzie wyposażenia pisze tylko że auta ma zmniejszony prześwit zawieszenia,coś w tym stylu
By stefdeath -  17 maja 2013, 13:20
 -------
#98392
Może ktos z was się orientuje czy po obniżeniu z comfortline'a na eibacha pro kit -a będzie niżej niż seria w GTI czy podobnie?
Teoretycznie GTI niby -15mm a pro kit -30 czyli niby jeszcze 15mm niżej niż GTI.
Bo chciałbym lekko obniżyć jetke i to co miałem w serii gti w pełni mnie zadowalało - niżej już bym miał problem z opuszczeniem garażu.
By jagood -  17 maja 2013, 14:47
 podkarpackie
#98395
Jutro zrobię zdjęcie i pokaże jak to u mnie wygląda w Jettcie przy pro kit, moim zdaniem jest trochę niżej niż GTI
By jurgeen -  17 maja 2013, 15:06
 pomorskie
#98397
wg parametrów to jest właśnie 1,5cm niżej, więc chyba faktycznie będzie niżej :)
By stefdeath -  17 maja 2013, 15:34
 -------
#98400
jagood pisze:Jutro zrobię zdjęcie i pokaże jak to u mnie wygląda w Jettcie przy pro kit, moim zdaniem jest trochę niżej niż GTI
A trochę sztywniej? masz seryjne amorki?
Nie masz problemu z zaczepianiem przednią dokładką ( seryjną ) pod zderzakiem o standardowy krawężnik?
W gti miałem zawsze prawie na styk a zaczepiałem tylko o te nienormalnie wysokie. Więc jak niżej niż gti to trochę by było słabo zwłaszcza, że autem często jeździ żonka :(
By jagood -  18 maja 2013, 10:15
 podkarpackie
#98439
stefdeath pisze:
jagood pisze:Jutro zrobię zdjęcie i pokaże jak to u mnie wygląda w Jettcie przy pro kit, moim zdaniem jest trochę niżej niż GTI
A trochę sztywniej? masz seryjne amorki?
Nie masz problemu z zaczepianiem przednią dokładką ( seryjną ) pod zderzakiem o standardowy krawężnik?
W gti miałem zawsze prawie na styk a zaczepiałem tylko o te nienormalnie wysokie. Więc jak niżej niż gti to trochę by było słabo zwłaszcza, że autem często jeździ żonka :(
No sztywniej to jest zdecydowanie. Mi to się akurat podoba bo auto dobrze trzyma się drogi.
Amorki jeszcze seryjne i chyba nie grają w 100% dobrze ze sprężynami bo nie wybierają dziur tak dobrze jak w serii.
Pośmigam jeszcze z sezon i zmienię pewnie na jakiegoś bilsteina b6 czy b8.
A co do krawężników to ciężko jest mi się wypowiedzieć bo u mnie w mieście nie ma tego problemu z parkowaniem co w warszawie i nie muszę się wspinać na krawężniki :) ale ty chyba jednak będziesz miał z nimi problem.
Ogólnie jestem zadowolony bo wcześniej auto pływało po drodze a ja lubię szybszą jazdę więc dla mnie super.
Zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dla porównania seria: (tragedia):
Obrazek
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17