#135617
Jest calkiem sporo sprezyn obnizajacych GTI. Na przuklad Eibach Sportline, H&R, Apex czy Vogtland.
same sprężyny podejdą,a tylne amory sa takie same jeśli chodzi o budowępiotrekp pisze:Mam dwa pytania:
- Czy sprężyny od GTI podchodza do 1.9 TDI w wersji z hamulcami 280mm (amortyzatory 50mm)?
- Czy w wersji z małymi hamulcami, amortyzatory róznią się tylko z przodu (tył jest identyczny nie zaleznie od modelu) ?
Dzięki !trzeci5 pisze:same sprężyny podejdą,a tylne amory sa takie same jeśli chodzi o budowępiotrekp pisze:Mam dwa pytania:
- Czy sprężyny od GTI podchodza do 1.9 TDI w wersji z hamulcami 280mm (amortyzatory 50mm)?
- Czy w wersji z małymi hamulcami, amortyzatory róznią się tylko z przodu (tył jest identyczny nie zaleznie od modelu) ?
U mnie przy 150 tyś km to było normalne zachowanie. Założyłem Eibach ProKit - samochód poszedł lekko w dół, ale zrobił się zauważalnie twardszy i sztywniejszy. Nie buja na zakrętach, a przy pełnym załadunku schodzi podobnie jak na serii.Bolek10 pisze:Witam,
Czy odpowie mi ktoś, czy to normalne - że po załadowaniu 3 osób do samochodu ( razem z kierowcą) plus jakiś bagaż w bagażniku - i tylne koła "chowają" się w nadkola ? Niby nie czuję, że tył dobija ale wygląda to nieciekawie.
Widzę, że większość tutaj chce obniżyć samochód - ja chciałbym zostawić oryginał (sprężyny) - lub wręcz coś twardszego - czy możecie coś polecić w rozsądnej cenie ? Jak sprawdzić, czy sprężyny są "zużyte" ?
Bolek10 pisze:Witam,
Czy odpowie mi ktoś, czy to normalne - że po załadowaniu 3 osób do samochodu ( razem z kierowcą) plus jakiś bagaż w bagażniku - i tylne koła "chowają" się w nadkola ? Niby nie czuję, że tył dobija ale wygląda to nieciekawie.
Widzę, że większość tutaj chce obniżyć samochód - ja chciałbym zostawić oryginał (sprężyny) - lub wręcz coś twardszego - czy możecie coś polecić w rozsądnej cenie ? Jak sprawdzić, czy sprężyny są "zużyte" ?