Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
Awatar użytkownika
By piotrekp -  31 lip 2014, 12:11
 małopolskie
#138819
Mam dwa pytania:
- Czy sprężyny od GTI podchodza do 1.9 TDI w wersji z hamulcami 280mm (amortyzatory 50mm)?
- Czy w wersji z małymi hamulcami, amortyzatory róznią się tylko z przodu (tył jest identyczny nie zaleznie od modelu) ?
Awatar użytkownika
By piotrek-0404 -  02 sie 2014, 14:55
 podlaskie
#139020
Mam pytanko, posiadam u siebie z sprężyny Eibacha, czy sprężyny dedykowane do Golfa V GTI różnią się od tych do Jetty 2.0TFSI ? Aktualnie u mnie jest niby -35mm tył i chce zeby bylo z -40mm lub -45mm i nie wiem co mógłbym dopasować :(
By trzeci5 -  02 sie 2014, 22:16
 śląskie
#139037
piotrekp pisze:Mam dwa pytania:
- Czy sprężyny od GTI podchodza do 1.9 TDI w wersji z hamulcami 280mm (amortyzatory 50mm)?
- Czy w wersji z małymi hamulcami, amortyzatory róznią się tylko z przodu (tył jest identyczny nie zaleznie od modelu) ?
same sprężyny podejdą,a tylne amory sa takie same jeśli chodzi o budowę
Awatar użytkownika
By piotrekp -  03 sie 2014, 21:37
 małopolskie
#139108
trzeci5 pisze:
piotrekp pisze:Mam dwa pytania:
- Czy sprężyny od GTI podchodza do 1.9 TDI w wersji z hamulcami 280mm (amortyzatory 50mm)?
- Czy w wersji z małymi hamulcami, amortyzatory róznią się tylko z przodu (tył jest identyczny nie zaleznie od modelu) ?
same sprężyny podejdą,a tylne amory sa takie same jeśli chodzi o budowę
Dzięki ! :-)

Swoją droga, odziedziczyłem amortyzatory Sachs'a w bardzo dobrym stanie - co o nich sądzicie ? Będą lepsze od oryginalnych i/czy lepiej je sprzedać i kupić Bilsteiny B6 ?
By Bolek10 -  19 wrz 2014, 1:32
 śląskie
#143547
Witam,

Czy odpowie mi ktoś, czy to normalne - że po załadowaniu 3 osób do samochodu ( razem z kierowcą) plus jakiś bagaż w bagażniku - i tylne koła "chowają" się w nadkola ? Niby nie czuję, że tył dobija ale wygląda to nieciekawie.

Widzę, że większość tutaj chce obniżyć samochód - ja chciałbym zostawić oryginał (sprężyny) - lub wręcz coś twardszego - czy możecie coś polecić w rozsądnej cenie ? Jak sprawdzić, czy sprężyny są "zużyte" ?
Awatar użytkownika
By piotrekp -  19 wrz 2014, 8:37
 małopolskie
#143550
Bolek10 pisze:Witam,

Czy odpowie mi ktoś, czy to normalne - że po załadowaniu 3 osób do samochodu ( razem z kierowcą) plus jakiś bagaż w bagażniku - i tylne koła "chowają" się w nadkola ? Niby nie czuję, że tył dobija ale wygląda to nieciekawie.

Widzę, że większość tutaj chce obniżyć samochód - ja chciałbym zostawić oryginał (sprężyny) - lub wręcz coś twardszego - czy możecie coś polecić w rozsądnej cenie ? Jak sprawdzić, czy sprężyny są "zużyte" ?
U mnie przy 150 tyś km to było normalne zachowanie. Założyłem Eibach ProKit - samochód poszedł lekko w dół, ale zrobił się zauważalnie twardszy i sztywniejszy. Nie buja na zakrętach, a przy pełnym załadunku schodzi podobnie jak na serii.
Awatar użytkownika
By krz_p -  19 wrz 2014, 11:17
 wielkopolskie
#143557
Bolek10 pisze:Witam,

Czy odpowie mi ktoś, czy to normalne - że po załadowaniu 3 osób do samochodu ( razem z kierowcą) plus jakiś bagaż w bagażniku - i tylne koła "chowają" się w nadkola ? Niby nie czuję, że tył dobija ale wygląda to nieciekawie.

Widzę, że większość tutaj chce obniżyć samochód - ja chciałbym zostawić oryginał (sprężyny) - lub wręcz coś twardszego - czy możecie coś polecić w rozsądnej cenie ? Jak sprawdzić, czy sprężyny są "zużyte" ?

zależy jakiej wagi są te trzy osoby :)
i od przebiegu auta, jak jest spory, to mogą być już trochę zmęczone i uklepane
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17