Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
Awatar użytkownika
By Rumak -  15 sty 2015, 20:34
 pomorskie
#160840
Bartas pisze:
krz_p pisze:nikt Ci raczej suwmiarką nie pomierzy, jak masz może serię 17 z GTI to spokojnie wejdą
Wiem, wiem bardziej chodziło mi o ET i takie sprawy :)
Dokładnie . Jeśli seryjna 17 ma np ET 50 to gdy wsadzisz felgę z np ET45 , będzie pasować gdyż odsuniesz ja od zacisku :)
Awatar użytkownika
By Cr33D -  26 sty 2015, 15:57
 spoza Polski
#162945
Hej,

Żeby nie pisać kolejnego tematu.

Przymierzam się do kompletnego swapu z 280mm na coś większego. Jako że muszę przełożyć wszystko łącznie ze zwrotnicami, potrzebuje całkiem sporo gratów. Nie jestem do końca pewny jaka zwrotnica podejdzie na przód. A w etce znalazłem dwie wersje zwrotnicy na tył.

Poszukałem w etce:
Tył Zwrotnice:
1k0 505 435 AB lewa strona - observe diameter 30mm
1k0 505 436 AB prawa strona - observe diameter 30mm

jest również wersja AC z observe diameter 32mm

mógłby ktoś wyjaśnić co to jest ten observe diameter i jaka jest różnica ? Czy ma to znaczenie ? Etka nie pokazuje innych numerów części poza 434 i 435Q ale to chyba do 4x4.

Przód zwrotnice:
1K0 407 255 AA lewa strona
1K0 407 256 AA prawa strona

Czy to będą poprawne numery zwrotnic z gti / gt / r32 /a3 / leon ?

Wiem głupie pytanie ale zanim kupie wolę się upewnić :)
By JohnTitor -  31 sty 2015, 19:49
 lubelskie
#163879
Co do przodu powinieneś szukać zwrotnic 55mm (średnica amortyzatora). Takie zwrotnice umożliwiały montaż tarcz 288, 312 (GTI), 345 (R32).
Awatar użytkownika
By glodek -  11 lut 2015, 19:29
 wielkopolskie
#165746
Tak uciągnie - mozesz ja nawet zakodowac pod takie duże tarcze ale wszystko jest tu opisane ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
By trzeci5 -  12 lut 2015, 0:25
 śląskie
#165826
glodek pisze:Tak uciągnie - mozesz ja nawet zakodowac pod takie duże tarcze ale wszystko jest tu opisane ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
moja ori pompa z chebli 280 daje radę z zaciskami cztero tłoczkowymi brembo,mało tego ktoś pisał że będę musiał przekodować pompę na większą średnicę tarczy bo może abs i asr nie tak działać jak powinny ale jak na razie wszystko działa jak powinno
By mich_10 -  14 lut 2015, 13:37
 mazowieckie
#166259
Panowie niedługo zmieniam zaciski w swoim GTI na R32 345mm i mam pytanie nie wiem mogłem przeoczyć gdzieś w tym wątku , ale chodzi o to czy muszę zmieniać jarzma ? wyczytałem to w kartotece na naszym forum , będzie mi to robił mechanik więc chce się przygotować z częściami na cito by nie było przestoju w pracach , Pozdrawiam :)
By wozo -  14 lut 2015, 14:23
 pomorskie
#166269
Kup kompletny zacisk po prostu. Do tego potrzebujesz kierownice powietrza (ASO), przewody hamulcowe (custom w oplocie) i to tyle. Klocki + tarcze wiadomo.

np. http://allegro.pl/zaciski-pod-tarcze-34 ... 70267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mi udało się kupić nówki z tarczami za 1000 PLN więc musisz suzkać.
Bo np 2k PLN to przesada :) http://allegro.pl/zaciski-przod-golf-r- ... 92973.html" onclick="window.open(this.href);return false;
By mich_10 -  14 lut 2015, 15:08
 mazowieckie
#166274
Kierownice powietrza jaki ma to nr w etce ? gdzie się to montuje ?
do tej pory wiem że potrzeba mi tak:
zaciski
klocki
tarcze
przewody hamulcowe R32
osłony tarcz hamulcowych

Czy coś jeszcze jest potrzebne? Pozdrawiam :unsure:
By dziadek311 -  14 lut 2015, 15:10
 podkarpackie
#166276
mich_10 pisze:Panowie niedługo zmieniam zaciski w swoim GTI na R32 345mm i mam pytanie nie wiem mogłem przeoczyć gdzieś w tym wątku , ale chodzi o to czy muszę zmieniać jarzma ? wyczytałem to w kartotece na naszym forum , będzie mi to robił mechanik więc chce się przygotować z częściami na cito by nie było przestoju w pracach , Pozdrawiam :)

Jarzma musisz mieć za zaciskami :D

Napisz co masz to ci napiszę co potrzeba :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10