#144242
Dokładnie cena jest atrakcyjniejsza 312mm od 345. Myslalem tez nad zestawem z mk6gti ale nie wiem czy podejdzie p&p.
Z kolei 345 lepiej się prezenci w 18calach.
Z kolei 345 lepiej się prezenci w 18calach.
Mam zestaw 345mm, komplet tarcze, klocki, osłony blaszane, zaciski na sprzedanie jak coś to pw.Rumak pisze:Dokładnie cena jest atrakcyjniejsza 312mm od 345. Myslalem tez nad zestawem z mk6gti ale nie wiem czy podejdzie p&p.
Z kolei 345 lepiej się prezenci w 18calach.
Passat CC R36Rumak pisze:A jeszcze mam pytanie z czego mogę wsadzić taki heble ? Audi S3/leon cupra r?? . I jaka jest poprawa miedzy 228mm a 314mm a 345mm ? . Czy przy okolo 200ps sens jest wkladac 345mm czy lepiej dać z Gti??
Przeglądając schematy trafiłem na te kabelki - nie testowałem ale temat wygląda bardzo prosto są 3 kombinacjekrz_p pisze:jeszcze chyba nikomu się nie udało przekodowanie pompy abs, podobno coś z pinami trzeba kombinować, kiedyś zgłębiałem temat ale odpuściłem
Tak potwierdzam cała operacja pozytywnie zakończona teraz tarcze 312mm poprawnie zakodowane i odrazu lepszy efekt hamowaniaglodek pisze:Dziś to sprawdziliśmy u dark55 - operacja poszła pomyślnie w jego przypadku trzeba było zmienić kabelek z pin 14 dać na pin 12 i dodać 1 do kodowania - zero błędów wszystko działa prawidłowo ..
Czy oby na pewno? Jak nie zobaczę na zdjęciu to nie uwierzę .Soad7 pisze:Nie jestem specialista ale te zaciski o których piszesz podchodza bez żadnych adapterów.
Mozna to kupic taniej. Jeżeli zaciski nie spuchły z przegrzania nie musowo ich regenerowac. Myślę ze taki zestaw 18 dało by radę zrobić za max 1700zł. Ty Soad masz auto vagowo imprezowe, musi trzymac wysoki poziom ja z kolei mam pól amatorszczyznęSoad7 pisze:Tez sie zastanawiam nad takim setupem do siebie, gotowce 18 z tarczami, klockami i zregenerowanymi zaciskami są po ok 3kpln, 17 po ok 2300pln.