Chłopaki a takie jesze jedno pytanie, Występowały dwa rodzaje zacisków do R32. Jedno i dwu tłoczkowe. Jedno tłoczkowy z jarzmem w tym kształcie;
https://c1.staticflickr.com/5/4123/4805 ... f8aa_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz w tym
http://i826.photobucket.com/albums/zz19 ... kes-03.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Od czego to zależy??? Ma to wpływ na siłę hamowania?
Oraz zacisk dwu tłoczkowy
http://i265.photobucket.com/albums/ii23 ... 009086.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy zacisk dwu tłoczkowy ma większą siłę hamowania niż jedno tłoczkowy?
Pytam się bo mam już taki mętlik w głowie że nie wiem co w końcu wybrać. R32 podchodzi P&P ale drogo, Q7 i tarcza z merca znowu trzeba cos rzeźbić.