Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy związane z zawieszeniem /amortyzatory, sprężyny, układ kierowniczy, felgi, opony, hamulce, tarcze itp.../
Awatar użytkownika
By krz_p -  20 lut 2015, 21:34
 wielkopolskie
#167148
gwb pisze:Te zaciski na 345mm sa już zespolone jakby z jarzmem. Mam do sprzedania zaciski z R z tarczami jakby ktoś potrzebowal.
nie są zespolone, są normalnie skręcone ze sobą
By Piotrekb_s3 -  04 mar 2015, 21:31
 łódzkie
#168860
Po zmianie przodu na 6 tłoka pedał i tak się robi lekko gumowaty.Pierwsze minimetry skoku pedału hamulca są mniej wyczuwalne niz w serii. Sama skuteczność hamowania jest nieporównywalnie większa i przy ostrym duszeniu hebla dyskomfortu już nie ma. Bez znaczenia jest to czy masz seryjną pompę z GTI czy z R20, na obu jest tak samo (sprawdzone). Ponoć jest jakaś pompa która niweluje to zjawisko w jakimś stopniu, ale oficjalnego potwierdzenia tej teorii nie ma...
By Camel -  05 mar 2015, 8:28
 wielkopolskie
#168900
Ekstra, dzięki! Jeszcze jedno pytanie, czy po zmianie hamulca z 312 na 355 przeprogramować pompę na chociaż 345? (gdzieś na forum znalazłem że jest taka opcja)
By trzeci5 -  05 mar 2015, 10:12
 śląskie
#168907
też gdzieś coś na ten temat czytałem i nawet ktoś mi pisał że jak nie przeprogramuję to hamulce i ESP będą wadliwie działać,ja zmieniałem z 280 na 325 tyle że zacisk 4-ro tłoczkowy,przejeździłem całą zimę i jakoś różnicy nie zauważyłem
Ostatnio zmieniony 05 mar 2015, 13:22 przez trzeci5, łącznie zmieniany 1 raz.
By Piotrekb_s3 -  05 mar 2015, 13:14
 łódzkie
#168926
Camel pisze:Ekstra, dzięki! Jeszcze jedno pytanie, czy po zmianie hamulca z 312 na 355 przeprogramować pompę na chociaż 345? (gdzieś na forum znalazłem że jest taka opcja)
Ponoc rzadko która pompa przyjmuje takie kodowanie.
By JohnTitor -  16 mar 2015, 17:22
 lubelskie
#170217
Witam mam pytanie. Od dwóch dni mam w aucie zestaw hamulców R32 (przód i tył). Wszystko się jeszcze dociera ze sobą ale różnica jest kolosalna w hamowaniu. Hamulce zostały odpowietrzone, wlałem dot 5.1 tylko mam pewną obawę. Podczas hamowania pedał jest miękki i wciska się prawie do podłogi. Hamuje jak w F1 ale jest miekki nie czuć twardego oporu. Auto z 2004r, Trendline w serii z przodu 288mm. Spotkał się ktoś z tym problemem????
By Piotrekb_s3 -  16 mar 2015, 22:37
 łódzkie
#170273
Kolego, czytales post numer 125 w tym temacie? Doslownie 7 postow wyżej masz odpowiedź na swoje pytanie. Moze dotyczy zacisków brembo ale problem identyczny.
By trzeci5 -  17 mar 2015, 11:41
 śląskie
#170314
JohnTitor pisze:Witam mam pytanie. Od dwóch dni mam w aucie zestaw hamulców R32 (przód i tył). Wszystko się jeszcze dociera ze sobą ale różnica jest kolosalna w hamowaniu. Hamulce zostały odpowietrzone, wlałem dot 5.1 tylko mam pewną obawę. Podczas hamowania pedał jest miękki i wciska się prawie do podłogi. Hamuje jak w F1 ale jest miekki nie czuć twardego oporu. Auto z 2004r, Trendline w serii z przodu 288mm. Spotkał się ktoś z tym problemem????
pojeździj trochę aż się wszystko dotrze,jak się nie poprawi spróbuj jeszcze raz porządnie odpowietrzyć cały układ
Awatar użytkownika
By Rumak -  01 kwie 2015, 20:01
 pomorskie
#172293
Dexter23pl pisze:stare standardowe pompy koduje się zworkami we wtyczce pompy.
nowe z długim kodowaniem koduje się vcds
Np golf mk5 z 07-08r wtedy jaka ma pompe? trzeba zworkami kodować czy vcds-em??
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10