Strona 10 z 10

Re: Swap hamulców na 345 z r32

: 04 kwie 2015, 22:13
autor: Januszdg
Piotrekb_s3 pisze:
Januszdg pisze:Jaki kod powinna mieć pompa po swapie na 345 mm
Pytasz o pompe ABS czy hamulcowa na serwie?
ABS

Re: Swap hamulców na 345 z r32

: 21 maja 2015, 12:03
autor: Rumak
jest mi ktos w stanie powiedzieć czy zacisk z audi s4 b6 to to samo co r32 ??? bo wygląda identycznie pasuje na jarzma ale tłoczek jest 60mm a nie jak w r32 54mm

Re: Swap hamulców na 345 z r32

: 21 maja 2015, 12:12
autor: Piotrekb_s3
Prawdopodobnie tak. Ja wczoraj przymierzalem taki zacisk z b6 ale z 3.0v6 benzyna. Tyl zacisku jest identyczny jak w r32 czy s4 ale samo jarzmo jest przystosowane pod tarcze chyba 320mm wiec olalem temat. Dodatkowo do podszlifowania jest jedna pierdółka na zwrotnicy zeby to ladnie siadlo. Tarcze tez musza byc wtedy z s4 bo offset chyba inny maja od tych z r32

Re: Swap hamulców na 345 z r32

: 21 maja 2015, 12:40
autor: Rumak
Zauważyłem jedynie rocznice w mocowaniu przewodu ale to raczej nie problem by był :)

Re: Swap hamulców na 345 z r32

: 31 paź 2021, 22:39
autor: Adammor
Panowie, odgrzeje kotleta.
trafiłem na to forum ponieważ szukałem rozwiązania problemu z kodowaniem ABS pod heble 312. Znalazłem post o zworce we wtyczce i do tego momentu było pięknie. Dogrzebałem się do swojej wtyczki i zonk, nie zgadzała mi się pinologia.
U mnie zworka szła między pinem 6 i 14 (miałem jeszcze pożyczoną pompę o dokładnie takim samym nr z wtyczka i kawałkiem wiązki, tam zworka była między 6 a 12 pinem). Postanowiłem zaryzykować i w swojej przełożyłem pin z pozycji 14 na 12, po włączeniu zapłonu wywaliło ABS, w błędach: nieprawidłowe kodowanie usterka mechaniczna, następnie kodowanie na 288/312, kasowanie błędu i cyk, wszystko gaśnie i działa.

przed przełożeniem pinu przy próbie przekodowania na 288/312, przyjmowało kodowanie ale wywalało właśnie błąd o usterce mechanicznej.

piszę to bo może komuś się to jeszcze przyda.

pozdrawiam

Re: Swap hamulców na 345 z r32

: 14 cze 2022, 11:20
autor: konradi95
Witajcie.
Jak wygląda kwestia doboru zestawów hamulcowych do felg?
Jaka średnica wewnętrzna jest wymagana oraz offset felg?
Posiadam felgi:
OEM AUDI 8P0601025C 7.5J ET56 na Zima
OEM BMW 6855087 z pierscieniem centrującym 57.1/66.6 7.5J ET54 na Lato.
Na ten moment odstęp od zacisku w najbliższym punkcie jest jakieś 3cm od ramiona felgi na świeżych klockach.
Trafiły się w superowych cenach w ładnym stanie bez zaliczonego krawężnika, więc dlatego takie :)

Po zwiększeniu mocy o prawie 50% czuć, że hamulce trochę przysłabe. Ze 143KM na Turbinie BMN,Firady 50% i remapie wyszło 206KM.
Chciałem od razu na grubości tarcze 345mm + zaciski od A6 C6 pod 347mm to samo co R32 tylko z większym tłokiem, a na tył od GTI 286mm ze względu na dużo niższe ceny samych zacisków i jarzm.
Da radę czy bezpieczniej szukać na przód 312mm?

Pozdrawiam

P.S Ew komplet z Golfa 7 GTI pod 340mm