Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By jankalvin1426 -  23 lut 2020, 19:37
 warmińsko-mazurskie
#280158
Witam. Planuję kupić Golfa V 1.9 tdi. Niestety przy próbie odpalenia kręci ale nie załapuje ponadto spaliny wydobywają się przez wlew oleju oraz bagnet. Były próby odlapenia plakiem lecz nie daje to efeku. :roll:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 lut 2020, 19:58
 pomorskie
#280160
jankalvin1426 pisze:
23 lut 2020, 19:37
spaliny wydobywają się przez wlew oleju oraz bagnet.
To nic nadzwyczajnego. Co mówi VCDS lub inny tester diagnostyczny? Bezpieczniki? Pompa w baku i jej bezpiecznik? Przyczyn multum, możemy powróżyć z fusów
By Olsiu -  26 maja 2020, 21:20
 warmińsko-mazurskie
#281754
Cześć
Mam problem z eosem. Silnik 2.0 BMM dsg
Miałem ostatnio taką sytuację, że podjechałem pod sklep. Wszystko było w porządku. Zgasiłem silnik, zrobiłem zakupy, wsiadam do auta przekręcam zapłon kontrolki jak zawsze się zapalają, przekręcam kluczyk dalej i cisza. Rozrusznik nie kręci, kontrolki nie przygasają. Po pewnym czasie doszły jeszcze problemy z dsg. Literki pulsują i nie można z P lewarka przesunąć na inne pozycje. Elektryk podłączał auto pod kompa i znalazł tylko: zerwana komunikacja ze skrzynią biegów.
Czy miał ktoś podobne objawy lub wie od czego zacząć sprawdzanie. Bezpieczniki pod maska i w kabinie wszystkie ok. Prąd z aku jest. Nie mam pomysłów. Czy to możliwe aby dsg się rozsypała z minuty na minutę? Skrzynia chodziła dobrze, nic jej nie dolegało.
By kuba94 -  02 lis 2020, 14:16
 pomorskie
#283982
Po deszczu gdy jest duża wilgotność powietrza... np. tak jak dzisiaj na plusie i w nocy padał deszcz to samochód nie chcial odpalić i gaśnie mi po paru sekundach tak jak by odcinało paliwo i to tak po paru próbach uruchomienia . Jak przyjdę po jakimś czasie pali od strzelała Miałem już to 2 razy. Vcds pokazuje nie zrozumiały błąd w drzwiach kierowcy, ale to od przełącznika drzwi blokady. Jak byto benzyna to wiadomo kable napięcia itp. a w dislu co to może być filtry ok ( są nowe) pompa pracuje paliwa wiązki wyglądają ok, Dziś jeszcze pojadę na myjnię tunelowa z vcds zobaczymy może wtedy coś pokaże. No może sterownik silnika ma nie szczelność a wiadomo że na podszybiu wilgoć . Ale moze ktoś miał juz podobny problem to podpowie zanim wyciągnę sterownik
By kuba94 -  02 lis 2020, 19:39
 pomorskie
#283985
Po 2 przejazdach przez myjni tunelową i staniu na deszczu pojawił się błąd 16705 ( a to czujnik obrotów wału G28). Jak go wymieniałem jakiś czas temu to widziałem że wtyczka była już mocno zmęczona, może coś tam na niej się dziej i wilgoć chwyta. Chyba od czujnika zacznę eliminacje . Co do podkładek to raczej nie ,były regulowane pompki w tunig -up nie sadze żeby oni nie zrobili tego z nowymi podkładkami po regulacji .
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17