#72477
Pompa w baku najprawdopodobniej bądź sterownik tego ustrojstwa, Jak auto w ruchu to samo sobie ciągnie paliwko, ta pompka podaje tylko na start a potem już silnik radzi sobie sam
Dokładnie tak jak piszę kuba94 sprawdź czy jest paliwo w obudowie filtra paliwakuba94 pisze:Pompa w baku najprawdopodobniej bądź sterownik tego ustrojstwa, Jak auto w ruchu to samo sobie ciągnie paliwko, ta pompka podaje tylko na start a potem już silnik radzi sobie sam
Świece żarowe..???Art'ek pisze:a świece żarowe sprawdzales??
A co oringi pompowtryskiwaczy powodują???gregk pisze:Na 90 % to oringi pompowtryskiwaczy.Pzdr
Te normy tyczą się tylko ropniaków??? czy benzyny też mają takie same normy czy inne???hubson77 pisze:Co do mierzenia to sprawa jest prosta, bierzesz miernik, przełączasz czerwony przewód na 10A. zdejmujesz klemę i mierzysz między klemą a tym biegunem na którym była klema. są różne techniki jedni zdejmują minusową klemę, inni dodatnią, ja sprawdzałem na dodatniej. norma to 0,01-0,02 jeśli jest znacznie więcej ponad te wartości to "wiedz, że coś się dzieje"