#41429
wypróbuj 74 Ah z prądem ruzruchowym powyżej 780 A wg EN
Krzysiek pisze:Też miałem z tym problem który opisywałem wcześniej więc u mnie w golfiku pomogła wymiana akumulatora dodam że stary miał 70ah aktualnie jest 77ah i błoga cisza tak więc u mnie pomogło
Golf V 1.9 TDI BKC Sportline
Jakiej dokładnie marki aku kupiłeś? Czy uderzenie-szarpnięcie miałeś za każdym odpaleniem auta?Czy też tak macie, że szarpnięciu uderzeniu towarzyszy lekkie poruszenie lewarka zmiany piegów?Ja mam niestety to samo choć nie występuje to zawsze ale kiedy już to aż ciarki mnie przechodzą a akumulator mam również 70ahKrzysiek pisze:Też miałem z tym problem który opisywałem wcześniej więc u mnie w golfiku pomogła wymiana akumulatora dodam że stary miał 70ah aktualnie jest 77ah i błoga cisza tak więc u mnie pomogło
Golf V 1.9 TDI BKC Sportline
rosk pisze:skoro towarzyszy poruszenie lewarka postawił bym na poduszkę skrzyni
Dokładnie!kiedy szarpnie lekko lewarek nie drgnie ale mega szarpnięcie powoduje już jego nerwowe ruchy. To jest dla mnie bardzo dziwne bo czasami zapala mięciutko niczym benzyna po ty by za jakich czas szarpnąć. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz mianowicie szarpnięcie występuje niemal zawsze kiedy z jakiś tam powodów rozrusznik na zakręci motorem na tzw strzała choć oczywiście zdarzają się również zapalania na dotyk w gratisie z szarpnięciem. Jednym słowem mówiąc czeski film;) ale myśłę ze mettenos moze mieć rację z tym akumulatorem , dlatego będę czekał kiedy mój aku padnie całkiem i wtedy zafunduje golfikowi prąd o jakim marzymettenos pisze:rosk pisze:skoro towarzyszy poruszenie lewarka postawił bym na poduszkę skrzyni
to nie poduszka, ja też tak myslałem i ją wymieniłem okazało się że niepotrzebnie, dużemu szarpnięciu silnikiem często towarzyszy poruszenie lewarkiem, w końcu jest to połączone linkami
takdarkownik pisze: Czy też mieliście podobne objawy?
mapy powinieneś mieć załatwione przy okazji wirusaGolf 5 Sportline TDI 2005, ze 105 na 143KM, 315Nm
ale trzeba powiedzieć tunerowi, żeby zwrócił uwagę na mapy. Ja musiałem do mastersa drugi raz wjeżdżać na warsztat, bo ja mu nic nie powiedziałem, a on się nie domyślił.mettenos pisze:mapy powinieneś mieć załatwione przy okazji wirusaGolf 5 Sportline TDI 2005, ze 105 na 143KM, 315Nm
no to miałem na myśli, chyba że szarpanie pojawia się po wirusowaniu, ale kolega kupił serię z niezamierzonym bonusem więc odpadaTysonq pisze: ale trzeba powiedzieć tunerowi, żeby zwrócił uwagę na mapy. Ja musiałem do mastersa drugi raz wjeżdżać na warsztat, bo ja mu nic nie powiedziałem, a on się nie domyślił.