#44245
od ponad roku po wymianie aku ani razu nie było szarpnięcia
pszczolek pisze:Ja mialem takie walniencia jak u mnie bylo zwei-massen kaput
pszczolek pisze:Ja mialem takie walniencia jak u mnie bylo zwei-massen kaput
w życiu nie słyszałemvwgsk pisze: czy możliwe jest też to że przy hamowaniu będa występowały drgania z dwumasu?
No dobra ale czy na cierpło musiałeś kręcić dłużej aby zapalić?Jeśli tak to mapy startowe. Jeśli auto zapalało na ciepło normalnie a uderzało/szarpało to chyba nie mapy startowe(choć kto wie). A jeśli szarpie /uderza na zimno(choć lekko) i na ciepło?MATI709 pisze:U mnie pomogło zwiększenie dawki startowej paliwa na ciepłym silniku.
Jeżeli objaw taki występuje na zimnym silniku to wina jest tylko akumulatora.Trzeba go podładować i wszystko wróci do normalności.
Czyli można dodać kolegę do grona w którym akumulator rozwiązał sprawę uderzenia podczas zapalania W przyszłym miesiącu wymienie w swoim baterię(mam dylemat czy zainwestowac w centrę czy tak jak mettenos w autopart) i zobaczymy co będzie. Zastanawia mnie jednak jedna rzecz, dlaczego uderzenie występuje na ciepło i zaraz po jeździe. Teoretycznie akumulator powinien mieć na tyle "siły" aby dostarczyć duży prąd rozruchowy(przecież jest doładowany po jeżdzie). Chyba że komp odczytuje że temperatura silnika jest na tyle wystarczająca aby "przygotować" mniejsza porcję dawki startowej a wtedy to już nie wina akumulatora.MATI709 pisze:Zgadza się na ciepłym musiałem trochę dłużnej kręcić i tez było to uderzenie nie zawsze ale było.
Ja myślę że korekta map startowych u munie zlikwidowała tylko i wyłącznie to ze samochód pali teraz za pierwszym razem a to ze występowało jeszcze uderzenie przyczyną był słaby aku.
LeszekR pisze:Teoretycznie akumulator powinien mieć na tyle "siły" aby dostarczyć duży prąd rozruchowy(przecież jest doładowany po jeżdzie).