#132965
czyli zależy to od szybkości kręcenie silnika, jak szybko rozrusznik kreci to szybko wyrównywana jest prędkość silnika w stosunku do prędkości biegu jałowego do chwili jego zapłonu, a tak zapalenie mieszanki powoduje szarpniecie jak następuje przy niższych obrotach, na zimno jest inaczej bo charakterystyka wyprzedzenia zapłonu i dawki jest innamettenos pisze:ja tak miałem w Mk5 BRU, długo kręcił na ciepłym i szarpał, wymiana dwumasu /wyklekotany był na maksa/ oczywiście nic nie dała, mapy u tjunera zrobiłem - oczywiście na ciepłym zaczął palić na dotyk ale uderzenie zwłaszcza na ciepłym pozostało, dopiero wymiana aku pomogłaPinkFloyd pisze: zastanawia mnie czy ktoś ma tez tak na podniesionej dawce rozruchowej na ciepło przez tunera jak na ciepło słabo palił.
KARTOTEKA Jetta http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=10080" onclick="window.open(this.href);return false;