Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Bartas -  08 kwie 2015, 23:11
 kujawsko-pomorskie
#173150
Witajcie
Mwsoft zamienił swoją starą pompe na nowszą " Wymiana cieknącej vacum-pompy LUK na najnowszą możliwą wersje Boscha + test szczelności "
Ma ktoś z was może info jaką najnowszą pompę można zamontować? (model), myślę czy nie wymienić na coś nowszego przy wymianie uszczelki.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  09 kwie 2015, 8:05
 zachodniopomorskie
#173186
Bartas pisze:Witajcie
Mwsoft zamienił swoją starą pompe na nowszą " Wymiana cieknącej vacum-pompy LUK na najnowszą możliwą wersje Boscha + test szczelności "
Ma ktoś z was może info jaką najnowszą pompę można zamontować? (model), myślę czy nie wymienić na coś nowszego przy wymianie uszczelki.

Pozdrawiam
A jaki masz numer starej pompy?
By jarsyb -  11 kwie 2015, 19:05
 mazowieckie
#173476
najnowsze co możesz wstawić to boscha 038145209Q nowszego nie ma. jeśli używka to z jak najświeższą datą produkcji.
By Bartas -  24 kwie 2015, 19:26
 kujawsko-pomorskie
#175371
Dzięki za pomoc :)
Panowie mam jeszcze jedno pytanie jak robicie testy silnika to tez wam gaśnie na "Exhaust gas recirculation valve n18"?
Moze to mieć coś wspolnego z kończąca sie pompa vacuum?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Rumak -  22 wrz 2015, 19:24
 pomorskie
#193551
A ktoś mi powie jaka jest poprawna wartość podciśnienie na wyjściu do gruszki od turbo?? Mowa o 2.0tdi
Awatar użytkownika
By piter_golf -  23 wrz 2015, 13:45
 kujawsko-pomorskie
#193631
Cześć
Ja wymieniłem Luk'a 2005r. na Bosch'a 2007r. (z Octavii 2) z końcówką symbolu M.
Do tego nowa blaszana uszczelka, odpowietrzanie VCDS'em układu i wszystko działa poprawnie.
Żadnych wycieków spod dekla = nareszcie suchy silnik.
Z dodatkowych zalet w budowie pompy, zauważyłem, że Bosch ma zamykający się zawór na wyjsciu ropki (kulka na sprężynie), czego Luk nie miał.
Pozdrawiam
By kupszczelisty -  08 paź 2015, 18:55
 wielkopolskie
#195635
Ja wymieniałem LUK na Bosch o tym samym numerze tylko z inną literką na końcu. Mój LUK chyba gdzieś przepuszczał olej a nie paliwo bo wszystko było spocone. Myślałem na początku że to uszczelka pod deklem w tej okolicy, ale po wymianie jest OK.
By karolg -  29 sty 2016, 14:28
 spoza Polski
#212774
Poci się mi pompa tandemowa vakuum w jej dolnej części, trudno mi tam dokładnie zajrzeć. Trochę droga sprawa wymiana na nową. Może zacząć od tańszych rozwiązań? Zestaw uszczelek Meat&Doria? Można ją rozebrac, przeczyscic, wymienić uszczelki i zmontować znowu?
Awatar użytkownika
By Rumak -  05 lut 2016, 10:16
 pomorskie
#214035
Oczywiście, jeśli masz trochę pojęcia o.mechanice to powinieneś ogarnąć to sam. Ważna jest utrzymanie czystości bo w przeciwnym razie syf pójdzie na wtryski i będzie problem. Uszczelki są dostępne. Zapewne poci się z pod dekla oraz z połączenia z głowicą typowe dla tych pomp.
By Bartas -  05 lut 2016, 10:20
 kujawsko-pomorskie
#214038
Rumak pisze:Oczywiście, jeśli masz trochę pojęcia o.mechanice to powinieneś ogarnąć to sam. Ważna jest utrzymanie czystości bo w przeciwnym razie syf pójdzie na wtryski i będzie problem. Uszczelki są dostępne. Zapewne poci się z pod dekla oraz z połączenia z głowicą typowe dla tych pomp.
Albo leje z uszczelniacza wiazki pompek
By karolg -  05 lut 2016, 10:31
 spoza Polski
#214039
Zamówiłem nową pompę, mechanik stwierdził że cieknie spod dekla. Wtyczka od pompek sucha.
By Bartas -  05 lut 2016, 10:37
 kujawsko-pomorskie
#214041
karolg pisze:Zamówiłem nową pompę, mechanik stwierdził że cieknie spod dekla. Wtyczka od pompek sucha.
Możesz powiedzieć jaka i za ile ?