#190117
Były przecież motory w których turbo gwizdalo i to był naturalny objaw zdrowego turbo. Takim silnikiem był jeden z pierwszych pd czyli AJM. Turbo gwizdalo tam od zawsze i nie było problemu
Lepiej to kupić nową lub regenerowaną fabrycznie, używki z asz maja juz swoje lata i przebiegi. Regenerowana to loteria, dla mnie najważniejsze czy regenerowana pociągnie z dłuższą trasę na autobanie prawie pod v max, zazwyczaj nie. Ja kiedys 3 zmieniałem kazda na autostradzie padała po dłuższej jeździe, dopiero z ori był spokój. Z asz trzeba będzie zrobić korektę softu. Moze lepiej u tunerowi zlecić wymianę turbiny+ korektę softu pewnie będą mieli większe rozeznanie co jest warte a co nie i będzie jakaś gwarancja.piotrekp pisze:Macie jakieś doświadczenie z regenerowany turbinami? Powoli rozglądam się za turbiną od ASZ (najmniej problemowa instalacja, najtańsza) i nie wiem czy wejść w używaną z allegro, czy kupić regenerowaną z jakąś gwarancją (cena podobna, różnica do 300zł~)? Możecie polecić kogoś kto się zajmuje ich regeneracją?
Tylko nowa to 2600zł - prawie 4 razy więcej niż koszt regenerowanej, a razem ze strojeniem i DP opłacalność zmiany jest zerowaPinkFloyd pisze:Lepiej to kupić nową lub regenerowaną fabrycznie, używki z asz maja juz swoje lata i przebiegi. Regenerowana to loteria, dla mnie najważniejsze czy regenerowana pociągnie z dłuższą trasę na autobanie prawie pod v max, zazwyczaj nie. Ja kiedys 3 zmieniałem kazda na autostradzie padała po dłuższej jeździe, dopiero z ori był spokój. Z asz trzeba będzie zrobić korektę softu. Moze lepiej u tunerowi zlecić wymianę turbiny+ korektę softu pewnie będą mieli większe rozeznanie co jest warte a co nie i będzie jakaś gwarancja.piotrekp pisze:Macie jakieś doświadczenie z regenerowany turbinami? Powoli rozglądam się za turbiną od ASZ (najmniej problemowa instalacja, najtańsza) i nie wiem czy wejść w używaną z allegro, czy kupić regenerowaną z jakąś gwarancją (cena podobna, różnica do 300zł~)? Możecie polecić kogoś kto się zajmuje ich regeneracją?
a to nie jest tak ze jak zle zrobiona regeneracja to kazda bedzie wstawala jak jej sie chce i przeladowywala??PinkFloyd pisze:Po co wymieniać na asz bez strojenia? Po drugie każdy robi jak chce. Logi na turbinie regenerowanej pod chiptuning , a logi na nowej. Sam zadaj sobie pytanie które auto lepiej wyszlo po strojeniu
Regenerowana, przed programem
http://vaglog.pl/log_38267.html auto bostowalo i po programie potem przeładowywała.
Wymieniona na turbinę nową, przed programem logi
http://vaglog.pl/log_237583.html
Po programie zaczela wstawać od 1600 Obr stabilnie do samego konca, moment i moc generowała jak od linijki.
Ja jestem wymagający wiec dla mnie alternatywy nie ma.
Jasne, tylko ze strojeniem, ale to jest np. 1000zł turbo, 900 strojenie, DP 200zl = 2100, a przy nowej to koszta 2600 + 900 + 200, za tyle można myślec o czymś wiekszymPinkFloyd pisze:Po co wymieniać na asz bez strojenia? Po drugie każdy robi jak chce. Logi na turbinie regenerowanej pod chiptuning , a logi na nowej. Sam zadaj sobie pytanie które auto lepiej wyszlo po strojeniu. Turbina regenerowana od znanej firmy.
Regenerowana, przed programem
http://vaglog.pl/log_38267.html auto bostowalo i po programie potem przeładowywała i pogwizdywała wiec nie można bylo za bardzo dodac koksu i ciśnienia.
Wymieniona na turbinę nową, przed programem logi
http://vaglog.pl/log_237583.html
Po programie zaczela wstawać od 1600 Obr stabilnie do samego konca, moment i moc generowała jak od linijki, cicha w całym zakresie obrotów.
Ja jestem wymagający wiec dla mnie alternatywy nie ma.
W tej kasie wkładasz GTB i masz bardzo wydajną suszarkę na ponad 260km ograniczać cie będą jedynie wtryskiPinkFloyd pisze:Jasne, tylko ze strojeniem, ale to jest np. 1000zł turbo, 900 strojenie, DP 200zl = 2100, a przy nowej to koszta 2600 + 900 + 200, za tyle można myślec o czymś wiekszym
Od wakacji jeżdżę autem ze zdjętym czipem ( nad czym syn delikatnie ubolewa ) Zakupiłem mały testerek z wyświetlaczem, który będzie zawsze pod ręką w aucie ( co w przypadku VCDS'a + laptop jest raczej niemożliwe ) i w ramach testowania ( testera ) sprawdziłem sobie doładowanie na seryjnym programie. Przy mocnym depnięciu na 4-tym biegu i lekko pod górke ciśnienie osiągało 1,2 bara.PinkFloyd pisze:. Jeżeli masz po programie to daj logi, turbiny w bls kkk sa dość małe, doładowanie powyżej 1.3 bara szybko je zabija, przy standardowym 1,04 bara.
To OK, jak chcesz chipowac na tej turbawce to musisz udac sie do kogoś kto wie jak ja wysterowac w tym overbooscie, np. TuneForce dobrze to ogrania i turbawka w całym zakresie po strojeniu daje 1,24 bata przy wypluciu 135KM.Radauskas pisze:Od wakacji jeżdżę autem ze zdjętym czipem ( nad czym syn delikatnie ubolewa ) Zakupiłem mały testerek z wyświetlaczem, który będzie zawsze pod ręką w aucie ( co w przypadku VCDS'a + laptop jest raczej niemożliwe ) i w ramach testowania ( testera ) sprawdziłem sobie doładowanie na seryjnym programie. Przy mocnym depnięciu na 4-tym biegu i lekko pod górke ciśnienie osiągało 1,2 bara.PinkFloyd pisze:. Jeżeli masz po programie to daj logi, turbiny w bls kkk sa dość małe, doładowanie powyżej 1.3 bara szybko je zabija, przy standardowym 1,04 bara.
po prześledzeniu wszystkich roczników moja ETKA mówi, że w BKC były Garrett i Borgwarner a Borgwarner to zdaje się KKKstelmi75 pisze:witam czy w Golfie 5 1.9 bkc montowali turbo KKK czy były tez Garetta