Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By bOGDAN -  26 lut 2019, 20:01
 dolnośląskie
#272134
Na filmie widać sterownie zmiennej geometrii ( wydaje się,że poprawne) a nie wydajność pompy tandem (vacum) a już na pewno nie widać czy układ jest szczelny ,podepnij do trójnika głównego przewodu podciśnienia ,odpal, powinno zejść
do ok -1 bar a po zgaszeniu silnika powinno trzymać podciśnienie możliwie długo .
Może ktoś oceni ten film inaczej , zobaczymy . Pozdr.
#272992
Dzięki, a orientujesz się może czy pomiar robić na rozgrzanym silniku czy na zimnym? ma to jakieś znaczenie? Dzisiaj trochę działałem z tymi pomiarami i np. przy EGR(pomiar przy samej gruszce - nie wiem czy to wejście czy wyjście) nie było żadnego podciśnienia. Tłumaczyłem to sobie tym że na biegu jałowym EGR jest przecież zamknięty, więc de facto ciśnienia tam nie powinno być ale może się mylę.