#272226
Witam szanownych forumowiczów!
Zwracam się do Was z prośbą
Posiadam od 6 lat swojego golfika V 1,9 tdi BLS z 2007r. z przebiegiem 280tys na zegarach i od dłuższego czasu około 3-4 lat zmagam się z problemem takim jak:
- szarpanie podczas przyśpieszenia w granicach 1600-1800 obr/min - problem od około 3 lat ( przy próbie szarpania odejmujac pedał gazu i ponowne wciśnięcie to wtedy idzie dobrze - jest moc)
Na hamowni wykazano 65 koni podczas szarpania
Obecnie po wymianie wałka rozrządu szklanek itp do szarapania doszło gruchotanie, nie równa praca slinika, skusiłem się na wymiane pompowtrysków i problem ustał na miesiąc gdzie problem pojawił sie podobny
Dodatkowo doszło
- ciężkie odpalanie na ciepłym silniku - raz kręci długo raz krótko jakby paliwa nie dostawał.
W przeciągu trzech lat jestem po wymianie:
2x wałek rozrządu, 2x turbo, 2x pompowtryski, wyciety DPF i zaślepiony EGR.
Pytanie czy miał ktoś podobny przypadek i go rozwiązał.
Wklejam logi, które wskazuje na turbo, które nieźle przeładowuje i tak też twierdzą tunerzy, że turbawka jest źle wyregulowana - jednak mechanik założył zregenerwoane gdzie na gwarancji wymienił mi na podobno nowe i efekt ten sam.
HELP!
http://vaglogi.pl/log-003_011_013_NN8T943.html STAMP 0d 145 do 149, 418-424 itd
Zwracam się do Was z prośbą
Posiadam od 6 lat swojego golfika V 1,9 tdi BLS z 2007r. z przebiegiem 280tys na zegarach i od dłuższego czasu około 3-4 lat zmagam się z problemem takim jak:
- szarpanie podczas przyśpieszenia w granicach 1600-1800 obr/min - problem od około 3 lat ( przy próbie szarpania odejmujac pedał gazu i ponowne wciśnięcie to wtedy idzie dobrze - jest moc)
Na hamowni wykazano 65 koni podczas szarpania
Obecnie po wymianie wałka rozrządu szklanek itp do szarapania doszło gruchotanie, nie równa praca slinika, skusiłem się na wymiane pompowtrysków i problem ustał na miesiąc gdzie problem pojawił sie podobny
Dodatkowo doszło
- ciężkie odpalanie na ciepłym silniku - raz kręci długo raz krótko jakby paliwa nie dostawał.
W przeciągu trzech lat jestem po wymianie:
2x wałek rozrządu, 2x turbo, 2x pompowtryski, wyciety DPF i zaślepiony EGR.
Pytanie czy miał ktoś podobny przypadek i go rozwiązał.
Wklejam logi, które wskazuje na turbo, które nieźle przeładowuje i tak też twierdzą tunerzy, że turbawka jest źle wyregulowana - jednak mechanik założył zregenerwoane gdzie na gwarancji wymienił mi na podobno nowe i efekt ten sam.
HELP!
http://vaglogi.pl/log-003_011_013_NN8T943.html STAMP 0d 145 do 149, 418-424 itd