#274212
Witam,
Czy miał ktoś z Was problem z nowym odpowietrznikiem hamulca? Stary miał zerwany gwint więc pojechałem do sklepu kupić nowy. Sprawdziłem w ETCE nr odpowietrznika i z tym numerem udałem się do sklepu. Po powrocie do domu wykręciłem stary z zerwanym gwintem i już na oko było widać że nie są identyczne, ale wkręciłem nowy i niestety po naciśnięciu hamulca płyn ucieka przez odpowietrznik. Wziąłem więc suwmiarkę i zmierzyłem ten zakupiony w sklepie i ten oryginalny - z pomiarów wychodzi że stożki w tych odpowietrznikach mają różne średnice. Oryginalny ma mniejszą a ten nowy ma grubszą. Zastanawiam się czy właśnie w tym tkwi problem nieszczelności tego nowego odpowietrznika? Kiedyś kupiłem zamiennik króćca płynu chłodzącego i miałem przez to nieszczelność, po jego wymianie na oryginał z ASO w układzie nie ubyła nawet kropla płynu. Pamiętam że wtedy również dostrzegłem różnice w budowie tych króćców (zamiannik vs. oryginał). W zamienniku była jakby cieńsza uszczelka wewnątrz oraz nieco inne wycięcia wewnątrz.
Czy ktoś wymieniał odpowietrznik w swoim MK5 i miał podobny przypadek?
Czy miał ktoś z Was problem z nowym odpowietrznikiem hamulca? Stary miał zerwany gwint więc pojechałem do sklepu kupić nowy. Sprawdziłem w ETCE nr odpowietrznika i z tym numerem udałem się do sklepu. Po powrocie do domu wykręciłem stary z zerwanym gwintem i już na oko było widać że nie są identyczne, ale wkręciłem nowy i niestety po naciśnięciu hamulca płyn ucieka przez odpowietrznik. Wziąłem więc suwmiarkę i zmierzyłem ten zakupiony w sklepie i ten oryginalny - z pomiarów wychodzi że stożki w tych odpowietrznikach mają różne średnice. Oryginalny ma mniejszą a ten nowy ma grubszą. Zastanawiam się czy właśnie w tym tkwi problem nieszczelności tego nowego odpowietrznika? Kiedyś kupiłem zamiennik króćca płynu chłodzącego i miałem przez to nieszczelność, po jego wymianie na oryginał z ASO w układzie nie ubyła nawet kropla płynu. Pamiętam że wtedy również dostrzegłem różnice w budowie tych króćców (zamiannik vs. oryginał). W zamienniku była jakby cieńsza uszczelka wewnątrz oraz nieco inne wycięcia wewnątrz.
Czy ktoś wymieniał odpowietrznik w swoim MK5 i miał podobny przypadek?