Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By fedream92 -  07 lip 2020, 12:26
 śląskie
#282506
witam, mam problem z swoim golfem z 2007 1.9 tdi BLS mam go od pazdziernika i nonstop ten sam problem z DPF zaraz po kupnie został oddany do wyczyszczenia w specjalnej firmie, przy okazji uwalili czujnik temperatury i również został wymieniony w swoim zakresie wymienilem czujnik roznicy cisnienia spalil i tez nie pomogło, kontrolka dpf pojawia sie co okolo 200 km wtedy musze dac na 3 bieg i lekko ponad 3000 obr przejechac dobre pare km jesli tego nie zrobie po pewnym czasie zaczyna migac kontrolka swiec zarowych i chceck engine a samochod wchodzi w tryb serwisowy.

dodaje logi z vcds statyczne i dynamiczne

Dynamiczny:
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_74TEM.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Uvl745Y.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_sA471KY.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_kPyc7Nc.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_hvzd1g.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_1ZCUo7.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_FO78E.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_2AVHzpu.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_jv7hSf.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_3OAG1W.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4p31p.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_xwnS8o8.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_0Rdj06v.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_zn2i9.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_ndYsH.html
Statyczny:
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_74TEM.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Uvl745Y.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_sA471KY.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_kPyc7Nc.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_hvzd1g.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_1ZCUo7.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_FO78E.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_2AVHzpu.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_jv7hSf.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_3OAG1W.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4p31p.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_xwnS8o8.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_0Rdj06v.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_zn2i9.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_ndYsH.html
Basic settings:
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_74TEM.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Uvl745Y.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_sA471KY.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_kPyc7Nc.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_hvzd1g.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_1ZCUo7.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_FO78E.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_2AVHzpu.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_jv7hSf.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_3OAG1W.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_4p31p.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_xwnS8o8.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_0Rdj06v.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_zn2i9.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_ndYsH.html
Awatar użytkownika
By wojtas4589 -  11 lip 2020, 13:40
 warmińsko-mazurskie
#282556
Z tych logów widać ze turbo nie doładowuje, zobacz czy sztanga płynnie chodzi, czy nie masz dziury w wężyku do turbo. Widać, że po przekroczeniu 3000 obr. ładuje już dobrze, więc może zawalanie dpfa to problem niesprawnej turbiny. Dlatego powyżej 3000 jedzie prawidłowo.
By fedream92 -  11 lip 2020, 19:25
 śląskie
#282560
cardevillo1988 pisze:
11 lip 2020, 12:41
Witam, mam identycznego golfa ten sam rocznik, i ten sam problem tylko po wymianie silnika , poradziłeś sobie z tym ?
Narazie jeszcze nie, jutro będę kombinował znowu może do czegoś dojdę.

Rozumiem ze z logow wynika ze jest problem z turbina
Awatar użytkownika
By wojtas4589 -  11 lip 2020, 20:18
 warmińsko-mazurskie
#282561
fedream92 pisze: Rozumiem ze z logow wynika ze jest problem z turbina
Tak, prawidłowe doładowanie jest od 3000 obr.. a nie czujesz, że słabo przyspiesza?
By fedream92 -  11 lip 2020, 21:41
 śląskie
#282563
wojtas4589 pisze:
11 lip 2020, 20:18
fedream92 pisze: Rozumiem ze z logow wynika ze jest problem z turbina
Tak, prawidłowe doładowanie jest od 3000 obr.. a nie czujesz, że słabo przyspiesza?
Jak nie jest w trybie awaryjnym to jezdzi w miarę normalnie, z tym ze problem mam od samego początku jak go kupiłem to nie mam zbytnio porównania ...
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  11 lip 2020, 23:09
 pomorskie
#282565
DPF niedrożny, nie dopala dlatego do 3000 rpm nie daje rady, turbo ledwo wstaje, albo nowy DPF albo DPF out i remap
Awatar użytkownika
By cardevillo1988 -  12 lip 2020, 13:42
 mazowieckie
#282575
hmm... bo własnie jest taka sprawa , że gdy zatrzymuje się np na światłach zaczynam czuć spaliny, do tego na komputerze pokazywało własnie że coś jest nie tak jakby z tym czujnikiem właśnie, został wymieniony na nowy, błąd skasowany, przejade kilkadziesiąt km i znowu wyskakuje dpf, i do tego na kilka chwil przed zapaleniem kontrolki czuje delikatne dławienie własnie jakby dziura w tłumiku albo dziura w jakieś odmie