#283172
Bardzo słuszna uwaga w fabryce ustawiają 220 na taśmie zakres od 180 i dalej jest większy nawet można do 270.
Silnik się rozgrzewa i wszystko się zmienia. Regulować w temperaturze około +20Stopni na zimnym silniku.
Piszą że i tak elektronika odetnie nadmiar paliwa itp.
Osobiście uważam że 220 trzeba ustawiać. Pół obroty i 1/8.
Tyle zapewni pełny cykl wtrysku.
Górną śrubę docisku pompowtrysku trzeba dokręcić podczas regulacji z wyczuciem a nie jak na filmiku na max wkręcają -tu ludzie popełniają błąd.
Na max do końca dokręcą i potem cofają -uważam wielki błąd.- należy wkręcać tylko do napotkania wyczuwalnego oporu.
Zdania są podzielone. Ja wolę czujnik zegarowy, inni tylko patrzą na wysokość rolek.
Sam byłem ciekaw jak się auto bez regulacji zachowa i jestem miło zaskoczony.
Teraz ustawie i zobaczymy jak będzie -za parę dni czekam na ładną pogodę ha ha!
Jak pisałem 230km przejechałem a tera wyreguluje -tak bywa.
Zużycie paliwa i tak spadło sadząc po wskazaniu strzałki na wskaźniku paliwa.
Silnik się rozgrzewa i wszystko się zmienia. Regulować w temperaturze około +20Stopni na zimnym silniku.
Piszą że i tak elektronika odetnie nadmiar paliwa itp.
Osobiście uważam że 220 trzeba ustawiać. Pół obroty i 1/8.
Tyle zapewni pełny cykl wtrysku.
Górną śrubę docisku pompowtrysku trzeba dokręcić podczas regulacji z wyczuciem a nie jak na filmiku na max wkręcają -tu ludzie popełniają błąd.
Na max do końca dokręcą i potem cofają -uważam wielki błąd.- należy wkręcać tylko do napotkania wyczuwalnego oporu.
Zdania są podzielone. Ja wolę czujnik zegarowy, inni tylko patrzą na wysokość rolek.
Sam byłem ciekaw jak się auto bez regulacji zachowa i jestem miło zaskoczony.
Teraz ustawie i zobaczymy jak będzie -za parę dni czekam na ładną pogodę ha ha!
Jak pisałem 230km przejechałem a tera wyreguluje -tak bywa.
Zużycie paliwa i tak spadło sadząc po wskazaniu strzałki na wskaźniku paliwa.